جدیدترین فایل آموزشی پیاده کردن نقشه ساختمان با ریزترین جزئیات و نکات اجرایی

جدیدترین فایل آموزشی پیاده کردن نقشه ساختمان با ریزترین جزئیات و نکات اجرایی
نوع فایل
pdf+ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
13,800 تومان

توضیحات فایل:

جدیدترین فایل آموزشی پیاده کردن نقشه ساختمان با ریزترین جزئیات و نکات اجرایی

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند محتوای این فایل شامل فایل آموزشی پیاده کردن نقشه ساختمان با ریزترین جزئیات و نکات اجرایی در دو فایل pptx-pdf می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫کاملترین آموزش پیاده کردن نقشه ساختمان با ریز ترین جزئیات و نکات اجرایی (,یک ساعت کار حداقل 80 هزار تومان درآمد )‬‎

شرح مختصر جدیدترین فایل آموزشی پیاده کردن نقشه ساختمان با ریزترین جزئیات و نکات اجرایی

یکی از مهارت هایی که بعضی از مهندسین عمران و معماری به دلیل عدم برخورداری از آن پس از فارغ التحصیلی دچار مشکل هستند، پیاده کردن نقشه ساختمان بر روی زمین می باشد.

 این پاورپوینت شامل ریزترین جزئیات پیاده کردن نقشه ساختمان می باشد که تجربیات پیاده کردن قریب به ۱۰۰ طرح و نقشه عمرانی در این پاورپوینت ۱۸ اسلایدی گردآوری شده است.

هزینه پیاده کردن نقشه ساختمان به صورت مترمربع حساب می شود و برحسب ساختمان و تعداد طبقات و محل اجرا قیمت متفاوت است.

اما حداقل قیمت به ازای هر مترمربع ۸۰۰ تومان است برای یک ساختمان ۱۰۰ متری هزینه پیاده کردن نقشه حداقل ۸۰ هزار تومان است که شما با مشاهده این پاورینت قادر خواهید بود، یک نقشه ۱۰۰ متری را ،حداکثر ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه پیاده کنید.

برای مشاهده فایل حتما باید برنامه آفیس روی سیتم شما نصب باشد فایل پاورپوینت است و داخل zip قرار دارد.

حتما فایل pdf همراه پاورپوینت را بعد از مشاهده اسلایدها مطالعه کنید.

مختصری از نکات مهم :

((  نکته : اکثر زمین ها  اشکال منظم نیستند و به عبارتی دارای قناسی هستند ( قناس: کجی زمین ) حتما باید قناسی را در یک جهت رد داد و نقشه دقیق پیاده شود سعی شود قناسی حتما در زمین مالک رد خورده باشد ( از یک جهت ) همیشه نقشه را میتوانید حول یک نقطه چرخش دهید که منظم و  پیاده گردد…

سایر نکات و نحوه دقیق را در پاورپوینت و فایل مشاهد کنید.

ویرایش جدید اسفند ۹۴

مطالعه بیشتر