دانلود نقشه اتوکد شهر زابل با جزئیات کامل(DWG)

دانلود نقشه اتوکد شهر زابل با جزئیات کامل(DWG)
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود نقشه اتوکد شهر زابل با جزئیات کامل (DWG)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه اتوکد  کلیه مناطق شهر زابل با جزئیات کامل با فرمت dwg به همراه جزئیات کاربری ها تهیه و تدوین و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نوع فرمت فایل :DWG

تعدا صفحات :۱ شیت جامع و کامل

حجم فایل : ۵۵ مگابایت

دانلود نقشه اتوکد شهر زابل با جزئیات کامل (DWG)

یکی از شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرقیایران است. مرکز این شهرستان شهر زابل است.[۱] این منطقه در قدیم نیز جزء مهمی از ایران بزرگ بوده است که در شاهنامه فردوسی به نام زابلستان نیز یاد شده که در زمان قاجار به دلیل نفوذ انگلیس بخش بزرگی از آن بر طبق معاهده پاریس از ایران جدا (بنام سیستان عامه) و در اختیار افغانستان گذاشته شد و مابقی که حال نیز وجود دارد بنام سیستان خاص در ایران ماند. این منطقه مهد و خاستگاه داستان معروف شاهنامه فردوسی در مورد پهلوانان اساطیری ایران باستان مانند سام، زال و رستم بوده است و همچنین زادگاه سورنا سردار رشید سپاه ایران در عهد اشکانی که موفق شد.

رومیان و فرمانده آنها کراسوس (کراسوس قبلاً اسپارتاکوس را شکست داده بود) چیره شود و یعقوب لیث صفاری که به حکومت اعراب بر ایران پس از دویست سال خاتمه داد و آنان را از ایران بیرون راند و زبان و دانش پارسی را گسترش داد که اینها همه نشان دهنده روح مردانگی و استقلال طلبی در ایران قدیم و بخصوص این منطقه بوده است. این منطقه به دلیل روح استقلال طلبی و آزاد منشی مردم وهمچنان به پایبندی خود به مذهب سنی پایبند مانده است.

شهرستان زابل با مساحت ۳۴۴ کیلومتر مربع در ضلع شمال شرقی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته و فاصله مرکز شهرستان تا مرکز استان (زاهدان) ۲۰۷ کیلومتر است.

مطالعه بیشتر