کامل ترین نقشه اتوکد جزیره کیش با فرمت dwg

کامل ترین نقشه اتوکد جزیره کیش با فرمت dwg
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

کامل ترین نقشه اتوکد جزیره کیش با فرمت dwg

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل  پلان اتوکد نقشه جزیره کیش می باشد که به صورت فرمت DWG در ۱ شیت تهیه و تدوین و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

این نقشه اتوکدی بصورت کامل و لایه بندی شده می باشد که از معاونت فنی عمرانی منطقه آزاد کیش تهیه شده است. بدیهی است فایل مذکور از همه نظر کامل و مفید برای مطالعات معماری می باشد.

فهرست شیت

پلان اتوکد نقشه جزیره کیش

کامل ترین نقشه اتوکد جزیره کیش با فرمت dwg

یکی از جزیره‌های خلیج فارس از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است.

نقشه اتوکد جزیره کیش – در گذشته، این جزیره را به نام «قیس» می‌خواندند. شکل جزیره بیضی‌ مانند است

در ۱۲کیلومتری کرانهٔ شیب کوه جای گرفته‌ است. این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را به خود جذب می‌کند.

از آنچه در کتب تاریخی بازگو شده‌ است برمی‌آید که از زمان هخامنشیان و سپس اشکانیان و ساسانیان، جزیرهٔ کیش تحت تسلط ایران بوده است. و با گسترش اسلام، این جزیره به‌دست خلفای اموی افتاده‌ است. این وضع تا سال ۲۴۹ ه‍.ق ادامه یافت.

در این سال، یکی از ایرانیان اهلری بر خلیفه خروج نمود و تمامی جزایر خلیج فارس و بحرین، از جمله کیش را مسخر خود ساخت. حاکمیت معنوی ایرانیان بر کیش از نامه‌های نگاشته توسط ایشان به زبان پهلوی کاملاً مشهود است.

در دورهٔ سلجوقیان، کیش به بزرگ‌ترین مرکز تجاری خلیج فارس تبدیل شد. در همین دوران، قیاصره در کیش به قدرت رسیدند. ایشان که در ابتدا بسیار فقیر بودند. با دزدی دریایی پایه‌های اقتصادی حکومت خود را مستحکم نمودند. حاکمان قیاصره که بر این جزیره حکمران بودند از نسل شخصی هستند

مطالعه بیشتر