جامع ترین پکیج پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM

جامع ترین پکیج پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان 7,900 تومان

توضیحات فایل:

جامع ترین پکیج پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعه ای کامل و جامع و بی نظیر با عنوان پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM می باشد که به صورت فرمت PowerPoint قابل ویرایش در ۳۲۸ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM

در روندهای کسب و کاری جدید، به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و  حیاتی در اهداف سازمان‌ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی  می‌دانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان سازمان‌، در گرو جلب رضایت مشتریان است.

از سوی دیگر نمی‏توان گفت همه مشتریان به یک اندازه در موفقیت سازمان نقش دارند. بنابراین جلب رضایت مشتریان کلیدی، حساسیت بیشتری خواهد داشت. بدین ترتیب لازم است در سازمان، سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده‌ سازی شود، سیستمی که بتواند روابط سازمان و مشتریان را به خوبی مدیریت کند.

-امروزه این سیستم‌ها به سیستم‏های مدیریت ارتباط با مشتریان مشهور شده‏ اند و نرم‌ افزارهایی نیز با نام CRM به بازار آمده است که می‌توانند سازمان را در راه جلب رضایت مشتریان تواناتر سازند.

-در اینجا ضمن معرفی مدیریت روابط با مشتریان و مزایای به کارگیری آن در سازمان، روندهای ارتباط با مشتری و چالش‌های پیش روی سیستم‏های CRM مورد بررسی قرارمی‌گیرد.

تعریف CRM

-مدیریت روابط با مشتریان عبارت است از مجموعه گام‏هایی که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه‌ سازی روابط طولانی‌ مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان برداشته می‏شود. اصطلاح CRM با مفهوم امروزی آن از دهه ۱۹۹۰ پدید آمد و در قالب یک راهبرد کسب و کار به منظور انتخاب و مدیریت ارزشمندترین ارتباطات با مشتریان تدوین شد.

-CRM نیازمند یک فلسفه مشتری‌ محور و فرهنگ پشتیبانی از فرایندهای مؤثر بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در سازمان می‏باشد.

مطالعه بیشتر