کامل ترین طرح جامع زنجان

کامل ترین طرح جامع زنجان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

کامل ترین طرح جامع زنجان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعات کامل طرح جامع شهر زنجان که توسط مهندسین مشاور شارمند تهیه و تدوین شده است با فرمت PDF در ۱۰۵ صفحه با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرحی مختصر پیرامون کامل ترین طرح جامع زنجان

زَنجانْ یا زنگانمرکز استان و شهرستان زنجان در شمال‌ غرب ایران و از بزرگترین شهرهای شمال غرب ایران و چهارمین شهر بزرگ آذربایجان و مرکز استان زنجان در شمال غرب کشور است؛ و براساس آمار منتشر شده دارای ۴۳۰٬۸۷۱ نفرجمعیت در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، بیستمین شهر کشور از لحاظ جمعیت محسوب می‌شود.

نام زنجان عربی‌شده واژه زنگان است. مردم منطقه هنوز هم تلفظ زنگان را به کار می‌برند. شهر زنجان در دره زنجان ‌چای (از شاخه‌های قزل ‌اوزن قرار گرفته و سر راه شوسه و راه‌آهن تهران به تبریز می‌باشد. صنایع دستی از قبیل ورشوسازی و نقره‌سازی و ملیله کاری و چاروق‌ دوزی و چاقو سازی و فرش‌بافی (فرش زنجان) آن مشهور است.

زنجان از شمال به شهرستان طارم و خلخال و میانه و از مشرق به سلطانیه و طارم و از جنوب به خدابنده و ایجرود و از غرب به شهرستان ماه‌نشان محدود است و از سطح دریا ۱۶۶۳ متر ارتفاع دارد. از جمله شرایطی که فلسفه وجودی شهر زنجان را در منطقه تبیین و توجیه می‌نماید، وجود راه ارتباطی فلات مرکزی ایران به منطقه آذربایجان در منطقه، حاکم بودن شرایط مناسب اوضاع توپوگرافی، وجود اراضی مسطح با شیب ۲٪ در منطقه کوهستانی و بالاخره لزوم مرکز مبادلاتی تولیدات کشاورزی و ارائه خدمات متقابل به روستاهای حوزه نفوذ به ویژه ایالات پنجگانه مستقر در منطقه بوده‌ است می‌رساند که این پدیده در شکل‌گیری شهر و محله بندی آن عامل تعیین‌ کننده می‌باشد.

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد.

مطالعه بیشتر