دانلود پاورپوینت محاسبات کامل بار حرارتی و برودتی یک ساختمان با نرم افزار کریر

دانلود پاورپوینت محاسبات کامل بار حرارتی و برودتی یک ساختمان با نرم افزار کریر
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

شرح مختصر:

دانلود پاورپوینت محاسبات کامل بار حرارتی و برودتی یک ساختمان با نرم افزار کریر

این فایل حاوی مطالعه پروژه محاسبات کامل بار حرارتی و برودتی یک ساختمان با نرم افزار کریر (CARRIER) مشتمل بر محاسبات کامل بار ساختمان و توضیحات تفصیلی در خصوص نحوه ی انتخاب سایز کانال , انتخاب تناژ چیلر , انتخاب هواساز و پمپ ها و …. می باشد که با فرمت پاورپوینت در ۸۸ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 شرحی مختصر پیرامون بار حرارتی ساختمان:

بار سرمایشی (بار برودتی  cooling load ) یکی از پرکاربردترین مفاهیم در صنعت تهویه و محاسبات هواسازها می باشد. آشنایی دقیق با مفهوم بار سرمایشی می تواند در درک شرایط محیط و هم چنین دقت محاسابات سیستم های هواساز تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

در اصطلاح به نرخ گرمایی که باید از محیط مورد نظر( ساختمان ها) خارج شود تا محیط در محدوده مطلوب نظر میزان دما و رطوبت قرار بگیرد و در آن وضعیت باقی بماند را بار سرمایشی گویند.

از سیستم های هواساز به منظور دستیابی به هوای مطلوب استفاده می گردد.

به عنوان مثال محیط آسایش برای انسان ها( thermal comfort)در زمستان دمای در حدود ۲۰-۲۳ درجه سلسیوس و در تابستان ۲۳-۲۶ درجه سلسیوس می باشد  و میزان رطوبت مناسب ۴۰-۳۰% می باشد. که مهندسین صنعت تهویه با محاسبات میزان بار برودتی و بار گرمایشی و لحاظ آنها در طراحی سیستم های هواساز hvac این میزان از دما و رطوبت را در فصول مختلف سال تامین می نمایند.

راهنمای خرید و دانلود فایل دانلود پاورپوینت:

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر