خلاصه کتاب استراتژی بازاریابی واکر + تست

خلاصه کتاب استراتژی بازاریابی واکر + تست
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

خلاصه کتاب استراتژی بازاریابی واکر + تست

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب استراتژی بازاریابی واکر + تست با رویکرد تصمیم محور تالیف سی واکر- هارپردابلیو و .. با فرمت PDF در ۱۶۰ صفحه با کیفیت بسیار عالی به همراه نمونه سوالات درس مدیریت استراتژیک بازاریابی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور (۱۵ دوره با پاسخنامه) در اختیار دانشجویان عزیز رشته مدیریت قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫کتاب‬‎

خلاصه کتاب استراتژی بازاریابی واکر + تست

نوشته اورویل سی واکر و هارپر دابلیو منبع دانشجویان رشته مدیریت پیام نور

 شامل :

۱- خلاصه کامل کتاب استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محور در قالب فایل PDF در ۱۵۸ صفحه

۲- نمونه سوالات درس مدیریت استراتژیک بازاریابی به همراه پاسخنامه تستی از سال ۸۹ الی ۹۶

کد درس: ۱۲۱۸۲۴۳

نگاهی کوتاه به کتاب استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محور:

در بخش اول و دوم کتاب عوامل استراتژیک درون سازمانی و برون سازمانی تجزیه و تحلیل می‌شود. بخش سوم به طراحی استراتژی‌های بازاریابی و بخش چهارم به اجرا و کنترل استراتژی‌های تدوین شده اختصاص دارد.

عناوین فصل‌های کتاب عبارت‌اند از:

دیدگاه بازار ـ محور زمینه‌ساز موفقیت استراتژی‌های بنگاه تجاری و بازاریابی، استراتژی‌های بنگاه و بازاریابی،استراتژی‌های تجاری و بازاریابی، شناسایی بازارهای جذاب، تجزیه و تحلیل صنعت و مزیت رقابتی، ارزیابی فرصت‌های بازار، هدف‌گیری بخش‌های جذاب بازار، تمایز و موقعیت‌یابی، استراتژی‌ بازاریابی برای مرحله ورود به بازار، استراتژی بازاریابی برای مرحله رشد بازار، استراتژی‌ بازاریابی برای مرحله بلوغ و افول بازار، استراتژی بازاریابی برای اقتصاد جدید، سازمان‌ دهی و برنامه‌ریزی برای اجرای موثر و ارزیابی و اصلاح عملکرد بازاریابی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر