دانلود کتاب روانشناسی عمومی بصورت خلاصه

دانلود کتاب روانشناسی عمومی بصورت خلاصه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کتاب روانشناسی عمومی بصورت خلاصه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب‌ روانشناسی عمومی تالیف هیئت مولفان در ۹۲ صفحه شامل ۱۱ فصل حاوی نکات مهم و کلیدی منبع رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور مناسب جهت مرور سریع درس و آمادگی برای آزمون می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

خلاصه کتاب روانشناسی عمومی تالیف گروه مولفان منبع رشته های روانشناسی، حسابداری، علوم تربیتی پیام نور با فرمت pdf

دانشجویان با توجه به لیست منابع رشته خود و با توجه به درس، این کتاب دارای حذفیات خاصی مربوط به هر رشته می باشد. بطور مثال برای رشته حسابداری فصل های ۲ و ۳ و ۹ و ۱۵ حذف می باشد. این کتاب برای درس روانشناسی عمومی ۱ رشته علوم تربیتی از فصل ۱ تا پایان فصل ۸ باید مطالعه شود…

مطالب خلاصه کتاب روانشناسی عمومی تالیف هیئت مولفان در ۱۱ فصل گردآوری و تدوین شده‌اند که عناوین‌شان به ترتیب عبارت‌ است از:

فصل اول: تعریف و قلمرو روانشناسی و شاخه های آن

فصل دوم: آمار

فصل سوم: مبانی زیستی – عصبی رفتار

فصل چهارم: رشد

فصل هفتم: یادگیری

فصل هشتم :حافظه

فصل نهم:تفکر و زبان

فصل دهم:انگیزش و هیجان

فصل یازدهم:شخصیت

فصل دوازدهم:فشار روانی

فصل سیزدهم:آسیب شناسی روانی

راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر