پاورپوینت و خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری

پاورپوینت و خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری
نوع فایل
pdf وppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت و خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری

دانش پژوهان عزیز در این بخش خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری با فرمت پاورپوینت مشتمل بر ۳۳۲ اسلاید قابل ویرایش و همچنین با فرمت پی دی اف شامل ۲۷۱ صفحه آماده دانلود شده است.

Image result for ‫کتاب‬‎

در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری نمایید به محض اتمام فرایند پرداخت شما میتوانید فایل را دانلود نمایید و جهت اطمینان از دریافت فایل یک لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

درس بازاریابی مهم ترین درس در کنکور ارشد مدیریت ( بازرگانی ) با ضریب ۴ میباشد.

فهرست مطالب پاورپوینت و خلاصه کتاب :

فصل اول
مفاهیم مدیریت بازار

از دانشجو انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتواند:
۱- مفاهیم اساسی بازاریابی را نام برده و هر کدام را شرح دهد.
۲- بازاریابی را تعریف کرده و فرایند مدیریت بازاریابی را توصیف نماید.
۳- وظایف مختلفی را که مدیران بازاریابی موسسات ایفا می کنند، توضیح دهد.
۴- فرق اساسی فلسفه های موجود در مدیریت بازاریابی را بیان نماید.
۵- اهداف نظام بازاریابی را نام برده و هر یک از آنها را تجزیه و تحلیل نماید.

فصل دوم
انواع بازار و محیط بازاریابی

از دانشجویان محترم انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتوانند:
۱- انواع بازارها را از دیدگاههای مختلف شرح دهند.
۲- محیط بازاریابی را توضیح داده و انواع آن را نام ببرند.
۳- عوامل تشکیل دهنده محیط خرد موسسه را توضیح دهند.
۴- محیط کلان موسسات را توصیف نموده و هر یک از عوامل آن را شرح دهند.
۵- واکنشهای مختلف شرکتها را در برابر محیط بازاریابی بیان نمایند.

فصل سوم
تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

از دانشجویان محترم انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتوانند:
۱- ضرورت تقسیم بازار را بیان نمایند.
۲- سیر تکاملی تقسیم بازار را شرح دهند.
۳- ضوابط و معیارهای مختلف تقسیم بازار را توضیح دهند.
۴- عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار را توصیف نمایند.
۵- استراتژیهای مختلف تعیین بازار هدف را با هم مقایسه نموده و آنها را ارزیابی نمایند.
۶- عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی را نام برده و تحلیل کنند.

فصل چهارم
نیازها و رفتار خریداران

فصل پنجم
اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

فصل ششم
اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

فصل هفتم
برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص

فصل هشتم
نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی

فصل نهم
تحقیقات بازاریابی

فصل دهم
سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

فصل یازدهم
چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی

مطالعه بیشتر