جزوه معادلات دیفرانسیل استاد معتقدی (کنکور کارشناسی ارشد برق)

جزوه معادلات دیفرانسیل استاد معتقدی (کنکور کارشناسی ارشد برق)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

جزوه معادلات دیفرانسیل استاد معتقدی (کنکور کارشناسی ارشد برق)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه معادلات دیفرانسیل استاد معتقدی (کنکور کارشناسی ارشد برق) در قالب فایل pdf تهیه شده و آماده دانلود شده است. جزوه اول در ۵۹ صفحه و بصورت تایپ شده ، جزوه دوم در ۸۴ صفحه بصورت دستنویس ، جزوه سوم در ۸۶ صفحه بصورت تایپ شده میباشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه معادلات دیفرانسیل استاد معتقدی

جزوه های معادلات دیفرانسیل دکتر محمد صادق معتقدی شامل تمامی مباحث درس معادلات دیفرانسیل با توضیحات کامل و گویا می باشد که با کیفیت بسیار عالی در اختیار شما قرار میگیرد. مطالعه و دانلود جزوه های معادلات دیفرانسیل دکتر محمد صادق معتقدی را به تمامی دانشجویان عزیز توصیه میکنیم. امیدواریم که با استفاده از این جزوه ها موفقیت بیشتری در آزمونهایتان کسب کنید.

جزوه معادلات دیفرانسیل دکتر محمد صادق معتقدی ویژه کنکور کارشناسی ارشد شامل خلاصه مباحث مثال حل شده و تمامی نکات مفید برای آزمونهای کارشناسی ارشد رشته های فنی و مهندسی با فرمت pdf و تایپ شده و همچنین جزوه کلاس حضوری دیگری از این استاد بصورت دستنویس آماده دانلود شده است.

بهترین منبع برای مطالعه ریاضیات کنکور در رشته ی عمران و برق جزوه و کتاب های دکتر معتقدی است که به گفته ی اکثر داوطلبان سال های گذشته مطالعه کامل این جزوه برای حل هر ۵ تست معادلات کفایت می کند .

 دانلود جزوه کلاس حضوری استاد معتقدی مدرس پارسه و استاد برتر معادلات دیفرانسیل شامل مباحث :

-معدلات مرتبه اول

-معادلات مرتبه دوم وبالاتر

-سری های توانی

-تبدیل لاپلاس

– دستگاه معادلات

بهترین منبع برای مطالعه ریاضیات کنکور در رشته ی عمران و برق جز وه و کتاب های دکتر معتقدی است که به گفته ی اکثر داوطلبان سال های گذشته مطالعه کامل این جز وه برای حل هر ۵ تست معادلات کفایت می کند .

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر