شرح مختصر:
تحقیق بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار شرکت های فعال در پارک علم و فناوری:
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل تحقیق کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بینالملل با عنوان بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار شرکت های فعال در پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی می باشد که در قالب فایل پاورپوینت در حجم ۴۱ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.
چکیده محتوای فایل:
بیان مسأله و اهمیت موضوع
مدیریت ارتباط با مشتری
دلایل اصلی برای این مسأله
روند جهانی شدن و افزایش رقابت بین شرکتها
مشتریان در کانون توجه شرکتها
انگیزه های مالی و غیر مالی شرکتها در ورود به این عرصه
هزینههای حفظ و جذب مشتری جدید
توجه اکثر شرکتهای سودآور به روابط بلند مدت و پایدار با مشتریان
مشتری محوری شرط بقاء در محیط رقابتی
مدیریت ارتباط با مشتری راهبردی در جهت درک بهتر نیاز مشتریان و پاسخگویی هرچه بهتر به این نیازها
تمرکز روی فرایندهای خاص و به روز کردن برنامههای بازاریابی
داشتن مشتریان متعهد و وفادار به شرکت و محصولات
اجرای برنامههای مدیریت ارتباط با مشتری
درک درست از بازار و مشتریان روابط بلند مدت بر پایه اعتماد با مشتریان افزایش درآمد شرکت بهبود عملکرد مالی و غیر مالی شرکت
مبانی نظری
مدیریت ارتباط با مشتری
یک راهبرد تجاری برای کل سازمان جهت دستیابی به اهداف سازمان و مشتری مداری (Kim , Such and Hwang, 2003).
کلیه گامهایی که یک سازمان برای ایجاد و تثبیت ارتباطات سودمند با مشتری بر میدارد و در قالب کار گروهی لازم برای حصول اطمینان از رضایت مشتری تعریف می شود (Lawson & Limmayen, 2004).
مدیریت ارتباط با مشتریان عبارت است از ادغام افراد، فرایندها و تکنولوژی با هدف درک مشتریان شرکت ( Injazz, 2003, p 678).
بازار محوری
کاتلر (۱۹۹۴): بازار محوری ترکیب و موازنه ای بین دو مفهوم مشتری محوری و رقیب محوری می باشد.
روکرت (۱۹۹۲) بازار محوری در یک کسب و کار درجه :
کسب اطلاعات از مشتریان
تدوین استراتژی برای نیازها
به کار بستن استراتژی
ایجاد بینش بازار در سطح سازمان در ارتباط با نیازهای جاری و آینده مشتری، انتشار این بینش در بین بخش ها و پاسخگویی گسترده سازمانی ( ۱۹۹۰، Kohli & Jaworski)
بازار محوری ترویج دهندهی یک محیط فرهنگی که در آن رضایت مشتری، کیفیت خدمات، تکمیل و اجرای متمایز نیازهای مشتری در اولویت قرار دارند ( ۱۹۹۴, Day)
فهرست:
فصل اول: کلیات تحقیق
فصل دوم: پیشینهی تحقیق
فصل سوم: روششناسی تحقیق
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادها