دانلود فایل آموزش سپیدار بصورت تصویری

دانلود فایل آموزش سپیدار بصورت تصویری
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل آموزش سپیدار بصورت تصویری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل آموزش تصویری و جامع نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم را با فرمت WORD در حجم ۴۲۰ صفحه برای شما عزیزان آماده نموده ایم. شما با مطالعه این فایل می توانید بصورت تصویری با محیط نرم افزار سپیدار سیستم و امکانات و قابلیت های کاربردی آن آشنا شده و توانائی کار با این نرم افزار را کسب نمائید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نرم افزار سپیدار

سیستم یکی از بهترین نرم افزار حسابداری کشور هست که دارای مشتریان بسیار زیادی از طیف های مختلف می باشد. مهمترین ویژگی های نرم افزار سپیدار سیستم، سادگی، یکپارچه گی، دقت، امنیت و کاربر پسند بودن آن می باشد. همین ویژگی های بسیار مهم باعث شده که در مدت زمان بسیار کوتاهی، بازار مشتریان کشور به سمت این نرم افزار سوق پیدا کند و بسیار از کسب و کارهای کوچک با اندازه های کوچک و متوسط از این نرم افزار بهره ببرند.

با توجه به اینکه مشتریان بسیاری از این نرم افزار بهره می برند یادگیری و آموزش این نرم افزار می تواند اهرم بسیار مناسبی برای کسب و موقعیت های بهتر شغلی گردد. از این رو اگر شما قصد دارید در زمینه حسابداری و مالی فعالیت نمائید و تجربه و تخصص زیادی ندارید می توانید از آموزش و یادگیری نرم افزار های سپیدار سیستم شروع نمائید.

آموزش تصویری نرم افزار حسابداری سپیدار شامل:

بخش اول – عملیات جاری حسابداری

بخش دوم – اطلاعات پایه و عملیات اول دوره

بخش سوم – عملیات پایان سال و بستن حسابها

بخش چهارم – عملیات خرید و تامین کالا

بخش پنجم – عملیات دریافت و پرداخت

بخش ششم – عملیات فروش و مشتریان

 راهنمای خرید و دانلود فایل آموزش سپیدار بصورت تصویری

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر