کامل ترین جزوه کتاب تحقیقات بازاریابی دکتر جمشید سالار

کامل ترین جزوه کتاب تحقیقات بازاریابی دکتر جمشید سالار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

کامل ترین جزوه کتاب تحقیقات بازاریابی دکتر جمشید سالار

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه کتاب تحقیقات بازاریابی دکتر جمشید سالار در قالب فایلPDF و WORD قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه کتاب تحقیقات بازاریابی دکتر جمشید سالار به شرح ذیل آماده دانلود شده است:

  • پاورپوینت فصول اول تا هشتم کتاب تحقیقات بازاریابی دکتر سالار
  • خلاصه کامل کتاب تحقیقات بازاریابی دکتر سالار در حجم ۹۶ صفحه
  • مجموعه تست تالیفی از کتاب در ۶۲ صفحه
  • نمونه سوالات تستی و تشریحی تحقیقات بازاریابی بر اساس کتاب دکتر جمشید سالار
  • خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی و مدیریت بازاریابی صادرات در قالب فایل ورد در ۱۰۲ صفحه
  • بانک نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور از سال ۸۹ تا ۹۶ با پاسخنامه

فهرست فصول جزوه :

فصل اول:مبانی تحقیقات بازاریابی

فصل دوم: تعریف مسأله در تحقیقات بازاریابی

فصل سوم:تحقیقات کیفی در تحقیقات بازاریابی

فصل چهارم:انواع داده‌ها در تحقیقات بازاریابی

فصل پنجم:ابزارهای جمع‌آوری داده‌های اولیه در تحقیقات بازاریابی

فصل ششم:مفاهیم اندازه‌گیری و طراحی پرسشنامه در تحقیقات بازاریابی

فصل هفتم:نمونه‌گیری در تحقیقات بازاریابی

فصل هشتم:تجزیه و تحلیل داده‌ها و ارائه گزارش تحقیقات بازاریابی

بخشی از متن پاورپوینت فصل اول

نقش تحقیقات بازاریابی در سازمان‌ها

تحقیقات بازاریابی از طریق ارائه‌ی اطلاعات دقیق و به‌هنگام عدم اطمینان تصمیم‌گیری‌های بازاریابی را کاهش می‌دهد.

تحقیقات بازاریابی باعث می‌شود که تصمیمات بازاریابی از حالت شهودی به حالت عینی و سیستماتیک تبدیل شوند.

تعریف تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی عبارت است از بکارگیری یک روش علمی برای جستجوی اطلاعات بازار.

تحقیقات بازاریابی عبارت است از روشی عینی، منظم و منسجم که از طریق آن اطلاعات لازم و مناسب جهت تصمیم‌گیری مدیران بازاریابی فراهم می‌آید.

انواع تحقیقات بازاریابی از لحاظ هدف

تحقیقات بازاریابی بنیادی

تحقیقات بازاریابی کاربردی

تحقیقات بازاریابی بنیادی

هدف از انجام تحقیقات بازاریابی بنیادی توسعه‌ی دانش بازاریابی است. بنابراین هدف آن حل یک مسأله‌ی واقعی نیست.

تحقیقات بنیادی با هدف سنجش اعتبار یک نظریه‌ی عمومی بازاریابی یا درک بهتر پدیده‌های بازاریابی انجام می‌شود.

تحقیقات بازاریابی بنیادی تلاش در توسعه‌ی مرزهای دانش دارد و جهت حل مشکل کاربردی خاصی طراحی نمی‌شود.

تحقیقات بازاریابی بنیادی جهت معتبر ساختن نظریه‌ی موجود یا درک بیشتر از یک مفهوم یا پدیده است.

تحقیقات بازاریابی کاربردی

تحقیقات بازاریابی کاربردی با هدف حل یک مشکل سازمانی انجام می‌شوند.

تحقیقات بازاریابی کاربردی کاملاً متمرکز بر یک موضوع مشخص است و بخش عمده‌ای از آن بر شناسایی دقیق مسأله‌ی اصلی سازمان تمرکز دارد. مسأله‌ای که سازمان باید به آن توجه ویژه داشته باشد.

تحقیقات بنیادی برای حل مسائل کلی مانند فرآیند اصلی بازاریابی (بخش‌بندی، هدف‌گذاری و جایگاه‌یابی) و تحقیقات کاربردی برای حل مسائل فوری و تکراری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جزوه کتاب تحقیقات بازاریابی دکتر جمشید سالار

مطالعه بیشتر