دانلود ویژه پروژه پایانی تهویه مطبوع + نقشه اتوکدی

دانلود ویژه پروژه پایانی تهویه مطبوع + نقشه اتوکدی
نوع فایل
word +dwg
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
10,900 تومان

شرح مختصر:

دانلود ویژه پروژه پایانی تهویه مطبوع + نقشه اتوکدی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروژه پایانی تهویه مطبوع واقع در شهر تهران همراه با پلان ساختمان پروژه. پروژه انجام شده برای یک آپارتمان هشت واحدی واقع شمال تهران که دارای چهار طبقه روی پیلوت در نظر گرفته شده است. تمام محاسبات سرمایشی و گرمایشی در جداول در قابل word  و به تعداد ۳۱ صفحه قابل ارایه هستند. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پروژه پایانی تهویه مطبوع+ نقشه اتوکدی

تهویه مطبوع چیست:

به سیستمی گفته می‌شود که بتواند سه فاکتور، رطوبت ،دما و سرعت جریان هوا را کنترل کند. به صورت کلی تمام سیستم‌های تهویه مطبوع بر یک سیال استوارند که گرما و سرما را به محل مورد نظر منتقل می‌کنند. بر اساس نوع سیال می‌توان سیستم‌های تهویه مطبوع را به سه دسته ۱- سیستم تهویه مطبوع تمام هوا ۲-سیستم‌های آب و هوا – آب ۳-سیستم تهویه مطبوع تمام آب تقسیم کرد.

سیستم‌های هوا–آب

این سیستم‌ها مزیت‌ها و معایب هر دو سیستم قبل را خواهند داشت و معمولاً در این سیستم‌ها گرمایش به وسیله آب و سرمایش به وسیله هوا صورت می‌گیرد. لازم است ذکر شود که گرمایش با آب معمولاً به دو صورت امکان‌پذیر است. گرمایش با آب گرم که با دمای ۷۰ تا ۹۰ درجه سانتی‌گراد کار می‌کند و گرمایش با آب داغ که در این سیستم با تحت فشار قرار دادن کل سیستم، دمای آب را تا حدود ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد یا بالاتر افزایش می‌دهند. گرمایش با آب داغ معمولاً در ساختمان‌های عظیم یا جاهایی که در اثر افزایش مسیر لوله کشیدر آب افت حرارت ایجاد می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دانلود ویژه پروژه پایانی تهویه مطبوع + نقشه اتوکدی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر