دانلود جامع ترین فایل pdf پرورش زنبور عسل

دانلود جامع ترین فایل pdf پرورش زنبور عسل
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
130,000 تومان 9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین فایل pdf پرورش زنبور عسل

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf اصول علمی و عملی پرورش زنبور عسل می باشد که با فرمت پی دی اف در ۲۳۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فصول جامع ترین فایل pdf پرورش زنبور عسل:

فصل اول:

تاریخچه زنبور داری در جهان و ایران

فصل دوم:

جایگاه زنبورداری در کشاورزی

فصل سوم:

وسایل و تجهیزات مورد استفاده در زنبورداری

فصل چهارم:

گونه و نژادهای زنبور عسل

فصل پنجم:

رشد و تکامل زنبوران عسل

فصل ششم:

تغذیه زنبورعسل

فصل هفتم:

کلنی

فصل هشتم:

فعالیت های زنبورداری

فصل نهم:

محصولات زنبور عسل

پرورش زنبور در حومه شهرها و مزارع بزرگ و کوچک به طور فزاینده ای افزایش یافته است و به آسانی قابل انجام است. این حشرات حیرت انگیز علاوه بر تولید عسل و موم زنبور عسل، به طور مداوم کمک های طبیعی به سلامت محیط زیست و باغ ها می کنند.

در این فایل از ابتدا و شروع زنبورداری، به همه سوالات پرورش دهندگان بویژه در مورد نحوه تنظیم، مراقبت و پرورش زنبور عسل پاسخ می دهند. با کمک این راهنمای جامع، زنبورداریها می توانند برای همه وهر جا سرگرمی و لذت بخش باشند. با مطالعه این فایل و راهکار های عملی ارایه شده در آن میتوانید بصورت کاملا حرفه ای به پرورش زنبور بپردازید و حرفه خود را بصورت علمی ارتقا دهید ….

این کتاب در آموزش محققان، دانشجویان، کارشناسان و تولید کنندگان، مفید و نافذ می باشد و می تواند تولید عسل و فرآورده های زنبور عسل را از نظر کمی و کیفی ارتقا دهد. کتاب حاضر در برگیرنده مطالب جامع و کافی در رابطه با پرورش زنبور عسل بوده و می تواند افراد علاقمند به رشته زنبورداری را از لحاظ علمی و عملی ارتقاء داده و موجب اشتغال و درآمد آنان شود…

مطالعه بیشتر