پژوهش تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار

پژوهش تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار
نوع فایل
WORD
نویسنده
تاریخ انتشار
۱۷ شهریور ۱۳۹۷
دسته بندی
تعداد بازدید
155 بازدید
۷,۸۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید

شرح مختصر:

پژوهش تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار

کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل پژوهش و پایان نامه کارشناسی‌ ارشد رشته صنایع گرایش صنایع با عنوان:‌ تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار با توجه به فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی در بین مدیران(مطالعه موردی: مدیران بانک صادرات استان آذربایجان شرقی) می باشد که با فرمت word با قابلیت ویرایش مشتمل بر ۱۳۶ صفحه نگارش شده است.

چکیده:

امروزه داشتن توان رقابتی اساس بقای سازمان ها است و برخورداری از توان رقابتی و حفظ آن بیش از هر چیزی نیازمند اطلاعات است.

هوش تجاری فرایند مداومی است که اطلاعات قابل استفاده ای را در اختیار تصمیم گیرندگان می گذارد و سیستم هوش تجاری، دستیابی به داده ها و اطلاعات در فرآیندکسب و کار را فراهم می نماید.

 

فهرست مطالب پژوهش تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار                                                                                             

فصل اول: مقدمه. ۰

۱-۱. مقدمه. ۱

۱-۲. تعریف مسأله وبیان اصلی تحقیق.. ۲

۱-۳. اهمیت وضرورت انجام کار. ۲

۱-۴. فرضیات تحقیق.. ۵

۱-۵. سوالات تحقیق.. ۶

۱-۶. اهداف تحقیق.. ۶

۱-۷. نوآوری تحقیق.. ۷

۱-۸. استفاده کنندگان تحقیق.. ۸

۱-۹. ساختارتحقیق.. ۸

فصل دوم: ادبیات تحقیق.. ۹

۲-۱. مقدمه. ۳۲

۲-۲. مبانی نظری.. ۳۲

۲-۳. پیشینه تجربی.. ۳۹

۲-۳-۱. مطالعات داخلی.. ۳۹

۲-۳-۲. مطالعات خارجی.. ۴۵

۲-۴. جمع بندی وپیشنهادمدل. ۴۷

فصل سوم:روش شناسی تحقیق.. ۵۵

۳-۱. مقدمه. ۵۶

۳-۲. نوع تحقیق.. ۵۶

۳-۳. جامعه آماری تحقیق.. ۵۷

۳-۴. متغیرهای تحقیق.. ۵۷

۳-۵. تعریف مفهومی وعملیاتی متغیرهای تحقیق.. ۵۸

۳-۵-۱. هوش تجاری.. ۵۸

۳-۵-۲. بلوغ سیستمهای هوش تجاری.. ۵۹

۳-۵-۳. کیفیت محتوایی ودسترسی اطلاعات.. ۶۰

۳-۵-۴. استفاده ازاطلاعات درفرآیندهای کسب وکار. ۶۲

۳-۵-۵. فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی.. ۶۲

۳-۶. ابزارجمع آوری داده ها ۶۷

۳-۶-۱. روایی پرسشنامه. ۶۷

۳-۶-۲. پایایی پرسشنامه. ۶۸

۳-۷. روش تجزیه وتحلیل داده ها ۶۹

فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها ۷۱

۴-۱. مقدمه. ۷۲

۴-۲. ویژگیهای پاسخگویان. ۷۲

۴-۲-۱. جنسیت.. ۷۲

۴-۲-۳. میزان تحصیلات.. ۷۳

۴-۳. تجزیه وتحلیلهای تک متغیره ۷۴

۴-۳-۱. بلوغ سیستم هوش تجاری.. ۷۴

۴-۳-۲. کیفیت محتوای اطلاعات.. ۷۵

۴-۳-۳. کیفیت دسترسی اطلاعات.. ۷۶

۴-۳-۴. استفاده ازاطلاعات درفرآیندکسب وکار. ۷۶

۴-۳-۵. فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی.. ۷۷

۴-۴. تجزیه وتحلیل های دومتغیره ۷۸

۴-۴-۱. بررسی بلوغ سیستم هوش تجاری وکیفیت محتوای اطلاعات.. ۷۸

۴-۴-۲. بررسی رابطه بلوغ سیستم هوش تجاری وکیفیت دسترسی اطلاعات.. ۷۹

۴-۴-۳. بررسی رابطه کیفیت محتوای اطلاعات واستفاده ازآن درفرآیندکسب وکار. ۸۰

۴-۴-۴. بررسی رابطه ی بین کیفیت دسترسی اطلاعات واستفاده ازآن درفرآیندکسب وکار. ۸۱

۴-۵. تجزیه وتحلیل چندمتغیره ۸۲

۴-۵-۱. رگرسیون چندگانه مرحله اول. ۸۳

۴-۵-۲. رگرسیون مرحله دوم ۸۶

۴-۵-۳. رگرسیون مرحله سوم ۸۹

۴-۵-۴. بررسی تاثیرغیرمستقیم بلوغ هوش تجاری برمتغیروابسته. ۹۳

۴-۵-۵. رگرسیون مرحله چهارم ۹۴

۴-۶. آزمون فرضیه ها ۱۰۱

۴-۷. جمع بندی ونتیجه گیری.. ۱۰۴

 

 

افزودن به سبد خرید

مطالعه بیشتر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.