شرح مختصر:
پژوهش تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار
کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل پژوهش و تحقیق کارشناسی ارشد رشته صنایع گرایش صنایع با عنوان: تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار با توجه به فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی در بین مدیران(مطالعه موردی: مدیران بانک صادرات استان آذربایجان شرقی) می باشد که با فرمت word با قابلیت ویرایش مشتمل بر ۱۳۶ صفحه نگارش شده است.
چکیده:
امروزه داشتن توان رقابتی اساس بقای سازمان ها است و برخورداری از توان رقابتی و حفظ آن بیش از هر چیزی نیازمند اطلاعات است.
هوش تجاری فرایند مداومی است که اطلاعات قابل استفاده ای را در اختیار تصمیم گیرندگان می گذارد و سیستم هوش تجاری، دستیابی به داده ها و اطلاعات در فرآیندکسب و کار را فراهم می نماید.
فهرست مطالب پژوهش تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار
فصل اول: مقدمه. ۰
۱-۱٫ مقدمه. ۱
۱-۲٫ تعریف مسأله وبیان اصلی تحقیق.. ۲
۱-۳٫ اهمیت وضرورت انجام کار. ۲
۱-۴٫ فرضیات تحقیق.. ۵
۱-۵٫ سوالات تحقیق.. ۶
۱-۶٫ اهداف تحقیق.. ۶
۱-۷٫ نوآوری تحقیق.. ۷
۱-۸٫ استفاده کنندگان تحقیق.. ۸
۱-۹٫ ساختارتحقیق.. ۸
فصل دوم: ادبیات تحقیق.. ۹
۲-۱٫ مقدمه. ۳۲
۲-۲٫ مبانی نظری.. ۳۲
۲-۳٫ پیشینه تجربی.. ۳۹
۲-۳-۱٫ مطالعات داخلی.. ۳۹
۲-۳-۲٫ مطالعات خارجی.. ۴۵
۲-۴٫ جمع بندی وپیشنهادمدل. ۴۷
فصل سوم:روش شناسی تحقیق.. ۵۵
۳-۱٫ مقدمه. ۵۶
۳-۲٫ نوع تحقیق.. ۵۶
۳-۳٫ جامعه آماری تحقیق.. ۵۷
۳-۴٫ متغیرهای تحقیق.. ۵۷
۳-۵٫ تعریف مفهومی وعملیاتی متغیرهای تحقیق.. ۵۸
۳-۵-۱٫ هوش تجاری.. ۵۸
۳-۵-۲٫ بلوغ سیستمهای هوش تجاری.. ۵۹
۳-۵-۳٫ کیفیت محتوایی ودسترسی اطلاعات.. ۶۰
۳-۵-۴٫ استفاده ازاطلاعات درفرآیندهای کسب وکار. ۶۲
۳-۵-۵٫ فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی.. ۶۲
۳-۶٫ ابزارجمع آوری داده ها ۶۷
۳-۶-۱٫ روایی پرسشنامه. ۶۷
۳-۶-۲٫ پایایی پرسشنامه. ۶۸
۳-۷٫ روش تجزیه وتحلیل داده ها ۶۹
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها ۷۱
۴-۱٫ مقدمه. ۷۲
۴-۲٫ ویژگیهای پاسخگویان. ۷۲
۴-۲-۱٫ جنسیت.. ۷۲
۴-۲-۳٫ میزان تحصیلات.. ۷۳
۴-۳٫ تجزیه وتحلیلهای تک متغیره ۷۴
۴-۳-۱٫ بلوغ سیستم هوش تجاری.. ۷۴
۴-۳-۲٫ کیفیت محتوای اطلاعات.. ۷۵
۴-۳-۳٫ کیفیت دسترسی اطلاعات.. ۷۶
۴-۳-۴٫ استفاده ازاطلاعات درفرآیندکسب وکار. ۷۶
۴-۳-۵٫ فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی.. ۷۷
۴-۴٫ تجزیه وتحلیل های دومتغیره ۷۸
۴-۴-۱٫ بررسی بلوغ سیستم هوش تجاری وکیفیت محتوای اطلاعات.. ۷۸
۴-۴-۲٫ بررسی رابطه بلوغ سیستم هوش تجاری وکیفیت دسترسی اطلاعات.. ۷۹
۴-۴-۳٫ بررسی رابطه کیفیت محتوای اطلاعات واستفاده ازآن درفرآیندکسب وکار. ۸۰
۴-۴-۴٫ بررسی رابطه ی بین کیفیت دسترسی اطلاعات واستفاده ازآن درفرآیندکسب وکار. ۸۱
۴-۵٫ تجزیه وتحلیل چندمتغیره ۸۲
۴-۵-۱٫ رگرسیون چندگانه مرحله اول. ۸۳
۴-۵-۲٫ رگرسیون مرحله دوم ۸۶
۴-۵-۳٫ رگرسیون مرحله سوم ۸۹
۴-۵-۴٫ بررسی تاثیرغیرمستقیم بلوغ هوش تجاری برمتغیروابسته. ۹۳
۴-۵-۵٫ رگرسیون مرحله چهارم ۹۴
۴-۶٫ آزمون فرضیه ها ۱۰۱
۴-۷٫ جمع بندی ونتیجه گیری.. ۱۰۴