توضیحات فایل
پاورپوینت فصل دوم حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی و هاشم علی صوفی با موضوع ارزیابی متوازن می باشد که در قالب ppt؛ قابل ویرایش و در حجم ۳۵ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی رعایت گردیده و قالب آن نیز به راحتی قابل تغیر می باشد.
پاورپوینت فصل دوم حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی
کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته تألیف دکتر سید حسین سجادی و هاشم علی صوفی از جمله منابع مهم درس حسابداری مدیریت در سطح کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم این کتاب با عنوان ارزیابی متوازن می باشد که در حجم ۳۵ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده که می توان از آن به عنوان ارائه کلاسی استفاده نمود.
بخشهای عمده این فایل شامل زیر می باشد:
تعاریف و مفاهیم اصلی
دلائل اندازه گیری عملکرد
ارزیابی عملیات مدیریت بنگاه اقتصادی
مقایسه روشهای ارزیابی عملکرد سنتی و مدرن
تاریخچه ارزیابی متوازن
دلایل ناکارآمدی روش های عملکرد و کنترلهای سنتی
پیدایش ارز یابی متوازن
تعریف ارزیابی متوازن
چهار جنبه ارزیابی متوازن
جنبه مالی ارزیابی متوازن
ارزیابی از جنبه مالی
جنبه مشتریان ارزیابی متوازن
ارزیابی از جنبه مشتری
جنبه داخلی ارزیابی متوازن
ارزیابی از جنبه داخلی
جنبه نو آوری ، آموزش و رشد ارزیابی متوازن
ارزیابی از جنبه یادگیری و رشد
ارتباط چهارجنبه ارزیابی متوازن
رابطه ی علت و معلولی در چهار منظر ارزیابی متوازن
استراتژیهای ارزیابی مبتنی بر چرخه عمر
مرحله رشد
مرحله ثبات
مرحله بلوغ
مزایای ارزیابی متوازن
بخشی از متن پاورپوینت:
ماموریت بنگاه اقتصادی: دلایل وجودی یک بنگاه اقتصادی
چشم انداز بنگاه اقتصادی:
آنچه که بنگاه اقتصادی می خواهد در آینده بشود استراتژیها: چگونه به چشم انداز و آرمانهای خود برسیم؟
طرح عمومی و گسترده در راستای رسیدن به اهداف سازمان
عملکرد: نتیجه یک عمل است (ارزش قابل اندازهگیری که ایجاد میشود)
عملکرد: نیل به دستاوردها توسط فرد، تیم، سازمان یا فرآیند است.
ارزیابی عملکرد: ارزیابی عملکرد عبارتست از اندازه گیری عملکرد از طریق مقایسه وضع موجود با وضع مطلوب یا ایده آل براساس شاخص های از پیش تعیین شده که خود واجد ویژگی های معین باشد.
در ارزیابی عملکرد از میزان دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده آگاه می شویم وضعیت جاری خودرا با روند گذشته مقایسه و نقاط ضعف وقوت را به منظور اقدام اصلاحی شناسایی می کنیم.