کتاب حقوق جزای عمومی ۳ دکتر میلانی با فرمت pdf

کتاب حقوق جزای عمومی ۳ دکتر میلانی با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

کتاب حقوق جزای عمومی ۳ دکتر میلانی با فرمت pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب حقوق جزای عمومی ۳ دکتر میلانی با فرمت pdf در ۱۲۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نگاهی اجمالی بر کتاب

حقوق جزای عمومی (۳) ازنظر آکادمیک و مطابق با سرفصل‌های مصوب وزارت علوم، عموماً به بحث مجازات‌ها و کیفیات مؤثر بر میزان و اجرای آن می‌پردازد که با تصویب قانون مجازات اسلامی ۱۳۹۲ شاهد تغییرات گسترده و بنیادینی در این مباحث بوده‌ایم. در این مختصر سعی شده است به ساده‌ترین زبان و به‌گونه‌ای مختصر و در حد بضاعت علمی نگارنده بدان پرداخته شود.

کتابی که خواننده گرامی پیش رو دارد حاصل تجربیات سال‌های متمادی تدریس در دانشگاه‌های مختلف و مؤسسات متعددی است که با توجه به نیاز دانشجویان دوره کارشناسی و پرسش‌های متداولی که در این ایام برای دانشجویان محترم مطرح بوده، تألیف شده و در تصنیف آن همواره سؤالات آزمون‌های مختلف کانون وکلا، مشاغل قضایی، کانون سردفتران، دوره‌های ارشد دانشگاه‌های دولتی و آزاد اسلامی مطمح نظر قرار گرفته است. پرهیز از ورود به مباحثی که اهمیت کمتری برای دانشجویان دوره کارشناسی دارد و اجتناب از تطویل کلام حدودوثغوری بودند که نگارنده سعی در رعایت آن داشته است.

در طول فصول و مباحث این مختصر، گاه نگارنده نقد مواد قانونی را لازم دیده و هرکجا که این امر اجتناب‌ناپذیر بود، سعی شده با استدلال منطقی و حقوقی کاستی‌ها و موارد ابهام گوشزد و در ضمن راهکارهای علمی و حقوقی پیشنهاد شود.

راهنمای خرید و دانلود کتاب حقوق جزای عمومی ۳ دکتر میلانی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر