دانلود کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت مدرسان شریف pdf

دانلود کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت مدرسان شریف pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان
به زودی ...

توضیحات فایل:

دانلود کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت مدرسان شریف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت شامل شرح کامل مباحث اصول و فلسفه تعلیم و تربیت همراه با مثال و آزمون‌های کارشناسی ارشد همراه با حل تشریحی و تست‌های تألیفی طبقه‌بندی شده نوشته مریم صمدی ـ نیکا سلامی ـ مهدیه خان‌بیگی است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

 کتاب اصول و فلسفه تعلیم و تربیت مدرسان شریف

آموزش کامل مطالب درسی نکات مهم و کلیدی به همراه سوالات و پاسخ های تشریحی آزمون های سراسری و آزاد

۱۰۵۵ پرسش چهارگزینه ای شامل ۹۲۵ سوال با پاسخ تشریحی و ۱۳۰ سوال با پاسخ کلیدی

ارائه مطالب تستی به روش های ساده و طبقه بندی شده

ارائه ۳ آزمون خودسنجی جهت آمادگی هرچه بهتر دانشجویان

ارائه پاسخ تشریحی سوالات آزمون دکتری ۹۵ و ۹۶

قابل استفاده دانشجویان دوره های کارشناسی به عنوان کتاب مرجع دانشگاهی جهت موفقیت در امتحانات پایان ترم

این کتاب با هدف ارائه‌ی مجموعه‌ای کامل و ساده جهت آمادگی داوطلبان برای آزمون کارشناسی ارشد رشته‌ی علوم تربیتی ۱ تهیه و تدوین شده است. کتابی که پیش رو دارید شامل شرح کامل مطالب درسی به همراه نکات مهم و کلیدی براساس سرفصل‌های کنکور می‌باشد. وجود تست‌های مربوط به آزمون سراسری و آزاد که در انتهای هر فصل به صورت تست‌های طبقه‌بندی شده همراه با پاسخ‌های تشریحی آورده شده است، این امکان را برای داوطلبان فراهم می‌آورد تا با دیدگاه طراحان تست در سال‌های مختلف آشنا شده و از نظر تنوع تستی مشکلی نداشته باشند. در انتهای هر فصل تعدادی تست تألیفی تحت عنوان آزمون جهت سنجش دانشجو آورده شده که پاسخ این تست‌ها به‌صورت کلیدی در انتهای کتاب است.

در انتهای کتاب، سؤالات آزمون سراسری کارشناسی ارشد ۹۷ـ۹۳ و دکتری ۹۷ـ۹۵ همراه با پاسخ کاملاً تشریحی و ۳ مرحله آزمون خودسنجی در سطوح A (ساده)، B (متوسط) و C (سخت) ارائه شده است.

در این کتاب سعی شده است که از تمام منابع و مراجع‌ اصلی موجود در زمینه‌ی اصول و فلسفه‌ی تعلیم و تربیت استفاده شود تا داوطلبان کنکور بدون هیچ دغدغه‌ و نگرانی، با اطمینان خاطر به مطالعه این کتاب اکتفا کرده و از مطالعه منابع اصلی بی‌نیاز باشند.

مطالعه بیشتر