کتاب گروه درمانی شناختی رفتاری

کتاب گروه درمانی شناختی رفتاری
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان
به زودی ...

توضیحات فایل:

کاربران گرامی ، کتاب گروه درمانی شناختی رفتاری تالیف پیتر جی. بایلینگ، رندی ای. مک کب، مارتین ام. آنتونی ترجمه ی دکتر خدایاری فرد را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب گروه درمانی شناختی رفتاری تالیف پیتر جی. بایلینگ، رندی ای. مک کب، مارتین ام. آنتونی ترجمه ی دکتر خدایاری فرد تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

 نگاهی بر کتاب گروه درمانی شناختی رفتاری

در این کتاب، سعی داریم به سؤال‌هایی که برایمان پیش آمده‌است، پاسخ دهیم. ما سعی کرده‌ایم با زدن  پلی شکاف موجود بین پروتکل‌های شناخت – رفتاردرمانی معمولی و مشکلات دنیای واقعی را پر کنیم. برای انجام این کار، چالش‌ها و مشکلاتی را که در تفسیر و معنادهی به راهبردهای مورد استفاده در پروتکل‌های گروهی وجود دارد، مطرح کرده و تأثیر اعضای گروه بر یکدیگر  و فرایند گروهی را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

همچنین سعی کرده‌ایم با پیچیدگی‌هایی که یک رهبر حین گروه‌درمانی شناختی- رفتاری با آنها مواجه می‌شود، عادلانه برخورد کرده و مجموعه‌ای از مهارت‌ها را معرفی کنیم که رهبران گروه باید آنها را بدانند و به‌کار گیرند تا کارشان مؤثر و کارامد باشد، به اعتقاد ما بررسی فرایند در گروه‌درمانی‌های شناختی- رفتاری به اندازه مکانیسم‌های آموزش راهبردها، نقش اساسی دارد. گروه‌درمانی شناختی- رفتاری فقط زمانی بیشترین کارایی را دارد که ویژگی‌های تعاملی این شیوه درمانی توسط رهبران گروه‌ها درک شده و در جهت به حداکثر رساندن یادگیری، تغییر و رشد به‌کار گرفته شوند.

شناخت – رفتاردرمانی رویکردی است که استفاده از آن برای درمان گروه وسیعی از اختلال‌های روانی مورد توجه و حمایت نظری و تجربی فراوانی قرار گرفته‌است. در این رویکرد بر شناسایی باورهای نادرست، منفی و غیرمنطقی تأثیرگذار بر عواطف و رفتارهای بیماران و اصلاح این باورهای زیربنایی با استفاده از فنون شناختی و رفتاری تأکید می‌‌شود. شناخت – رفتاردرمانی را می‌توان هم در موقعیت‌های درمان فردی و هم در موقعیت‌های درمان گروهی به‌کار گرفت و به نتایج خوبی دست یافت.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر