حل المسائل کتاب مکانیک کوانتوم زتیلی

حل المسائل کتاب مکانیک کوانتوم زتیلی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

حل المسائل کتاب مکانیک کوانتوم زتیلی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه حل برخی مسائل کتاب مکانیک کوانتوم زتیلی بهمراه تمرینات و کلی مسئله در قالب pdf می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.در این فایل حل مسائل به زبان اصلی (لاتین) آورده شده است. جا دارد دانشجویان و علاقه مندان به فیزیک به ۲ نکته توجه کنند. اول آنکه مطالعه دروس تخصصی فیزیک به زبان اصلی نه تنها یک مانع برای یادگیری نیست بلکه میتواند در کنار آموزش مفاهیم تخصصی فیزیک باعث تقویت زبان انگلیسی دانشجویان شود. البته قطعا وجود کتاب به زبان فارسی و مطالعه آن در کنار مرجع لاتین برای دانشجویان فیزیک توصیه می شود.

نکته دوم آنکه در این کتاب به تمام مسائل پایان فصل که در کتاب زتیلی مطرح شده پاسخ بسیار زیبا و کامل داده شده و دانشجویان میتوانند بدون نیاز به زبان نیز حل آن مسائل را به خوبی ببینند. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

حل المسائل کتاب مکانیک کوانتوم زتیلی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر