دانلود خلاصه کتاب باز مهندسی فراگیر جیمز چمپی دکتر عبدالرضا رضایی نژاد

دانلود خلاصه کتاب باز مهندسی فراگیر جیمز چمپی دکتر عبدالرضا رضایی نژاد
نوع فایل
word
حجم فایل
86kb
نویسنده
دسته بندی
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب باز مهندسی فراگیر جیمز چمپی دکتر عبدالرضا رضایی نژاد

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب باز مهندسی فراگیر جیمز چمپی مترجم:دکتر عبدالرضا رضایی نژاد می باشد که با فرمت ورد در ۲۷ صفحه تهیه و تدوین گردیده است.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست فصول خلاصه کتاب باز مهندسی فراگیر جیمز چمپی:

فصل ۱

باز مهندسی چرا؟ چرا اکنون؟

فصل ۲

باز مهندسی فراگیر چه هست و چه نیست؟

فصل ۳

کشاندن مشتریان،هل دادن فرایندها

دانلود خلاصه کتاب باز مهندسی فراگیر جیمز چمپی 

فصل ۴

راه دشوار به سوی همسازی (هارمونی)

فصل ۵

بازمهندسی فراگیر، آفرینش ارزشهای برتر

فصل ۶

انتظار باز مهندسی فراگیر از شما؟

فصل ۷

در باز مهندسی فراگیر از این اشتباه ها بگریزید.

بخشی از متن خلاصه کتاب باز مهندسی فراگیر جیمز چمپی :

هنگامی که مایکل همر و من به سال ۱۹۹۳ کتاب پرفروش (مهندسی دوباره شرکتها) را پدید آوردیم،  متوجه شدیم که دنیای اقتصاد به دورانی با دگرگونی سهمگین پا نهاده و کسب و کارها باید هر چه زودتر خود را برای پاسخگویی به وضع تازه آماده کنند.بسیاری از شرکتها با دید انحصاری و تمرکز بر وظیفه گرایی،در غرقاب واحدها و اداره های بخش بخش شده دست و پا میزدند.پیام ما چنین بود:ساختار کار را باید از نو طراحی نمود- چیزی که باز مهندسی (مهندسی مجدد) عنوان دادیم – و هدفش توجه به فرآیندها [مجموعه فعالیتهایی که به یک نتیجه مشتری پسند برسد.مترجم] به جای وظیفه ها و اداره های مستقل می باشد. بازمهندسی به نتایج و کاراییهای ارزشمندی دست یافت.

برای مثال صنعت هوا – فضا در سایه پرداختن به باز مهندسی ، از سال ۱۹۹۳ تاکنون بهره وری را ۳۰% افزایش داده است . و همین نتایج از صنایع دیگر – از بیمه گرفته تا ساخت رایانه – گزارش می شود. ویژگی مهمی که باید یادآوی شود،محدودیت حوزه عمل باز مهندسی بود که تاثیر آن اغلب از چهار دیواری سازمان بیرون نمی رفت.باید کاری کنیم که مزایای باز مهندسی، همه  بهره بران (stakeholders) – نه تنها سهامداران یک شرکت،بلکه مدیران،کارکنان،مشتریان،تامین کنندگان و دیگر سازمانها و گروه های کاری موثر – را نیز شامل شود.

مطالعه بیشتر