دانلود پرسشنامه مقیاس رشد اجتماعی واینلند با فرمت ورد

دانلود پرسشنامه مقیاس رشد اجتماعی واینلند با فرمت ورد
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پرسشنامه مقیاس رشد اجتماعی واینلند با فرمت ورد

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند ،این فایل حاوی پرسشنامه مقیاس رشد اجتماعی واینلند می باشد که با فرمت ورد و پی دی اف تهیه و تنظیم گردیده است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.

مقیاس بلوغ اجتماعی واینلند یکی از مقیاسهای تحولی است که با میزان توانایی فرد در برآوردن نیازهای عملی خود و قبول مسئولیت سروکار دارد. گرچه این مقیاس گسترده سنی تولد تا بالاتر از ۲۵ سالگی رادربرمی گیرد وتا دوازده سالگی برای هر سال، سئوالهای مجزا دارد، اما از دوازده سالگی به بعد بین ۱۲تا۱۵ سالگی، ۱۵تا۱۸ سالگی، ۱۸تا۲۰ سالگی،۲۰تا۲۵ سالگی واز ۲۵ سالگی به بالا سئوالات مشترک دارد، بااین حال معلوم شده است که کارآمدی آن در سنین پایین تر وبه ویژه در گروهای عقب مانده ذهنی به حداکثر می رسد.

این مقیاس دارای ۱۱۷ ماده است که به گروههای یک ساله تقسیم شده اند. در هر ماده اطلاعات مورد نیاز نه از طریق موقعیتهای آزمون بلکه از راه مصاحبه با مطلعین یا خود آزمودنی بدست می آید. اساس مقیاس بر این امر استوار است که فرد در زندگی روزمره توانایی چه کارهایی را دارد. مادهای مقیاس را می توان به هشت طبقه تقسیم کرد: خودیاری عمومی، خودیاری درغذا خوردن، خودیاری درلباس پوشیدن، خودفرمانی، اشتغال، ارتباط زبانی، جابه جایی واجتماعی شدن با توجه به نمره های شخص روی مقیاس می توان سن اجتماعی ( SA ) و بهره اجتماعی ( SQ ) را محاسبه کرد.

دریافت مقیاس رشد اجتماعی واینلند

فرمت: word+pdf

پایایی و روایی: دارد

نمره گذاری: دارد

منبع: دارد

دانلود پرسشنامه مقیاس رشد اجتماعی واینلند

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر