دانلود پرسشنامه استاندارد مهارت بین فردی

دانلود پرسشنامه استاندارد مهارت بین فردی
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پرسشنامه استاندارد مهارت بین فردی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پرسشنامه استاندارد مهارت بین فردی در قالب فایل ورد قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پرسشنامه مهارت بین فردی توط فترو و همکاران (۲۰۰۰) ساخته شده است. این مقیاس دارای ۶۵ گویه است با یک مقیاس لیکرت پنج درجه ­ای (هرگز تا همیشه) که هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. ، با سؤالاتی مانند: (من می توانم احساس کنم که دیگران چه حسی دارند وقتی که آنها را تصور می کنم یا در مورد آنها فکر می کنم. من خودم را به خوبی توصیف می کنم به نحوی که دیگران درک کنند که واقعا منظورم چیست. ) مهارت بین فردی را می­ سنجد.

مهارت بین فردی:

توانایی کارکردن با دیگران، توسعه دوستی ها و روابط از طریق برقراری ارتباط، همکاری، همدلی و گفتگو است و به طور اخص شامل توانایی فرد برای برقرای ارتباط کلامی و غیر کلامی است.

روایی و پایایی پرسشنامه مهارت بین فردی

روایی ابزار جمع آوری داده ها

اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم ( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه مهارت بین فردی توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه مهارت بین فردی از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

مشخصات پرسشنامه استاندارد مهارت بین فردی فترو و همکاران :

پایایی و روایی: دارد

نوع فایل :WORD

مولفه: دارد

نحوه نمره گذاری: دارد

تعداد صفحات: ۵

منبع: دارد

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر