دانلود پاورپوینت ذهن آگاهی یا مایندفولنس

دانلود پاورپوینت ذهن آگاهی یا مایندفولنس
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت ذهن آگاهی یا مایندفولنس

در این بخش پاورپوینت ذهن آگاهی یا مایندفولنس شامل ۲۰ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد، آماده دانلود گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

پاورپوینت ذهن آگاهی یا مایندفولنس

پاورپوینت ذهن آگاهی شامل ۲۰ اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را دانلود نمایید .

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت ذهن آگاهی یا مایندفولنس چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۴

مایندفولنس

  • آگاهی: آگاهی یکی از ویژگی های انسان است که باعث می شود از انچه در اطرافتان می گذرد باخبر باشید. بدون آگاهی، گویی هیچ چیز پیرامونتان وجود ندارد.
  • توجه: توجه در واقع نوعی آگاهی متمرکز است؛ آموزش مایندفولنس توانایی تغییر کانون توجه و حفظ کردن آن را روی هر موضوع و به نحوی که می پسندید در شما تقویت می کند.
  • توجه کردن. برای مایندفول بودن، باید توجه کنید فرقی نمی کند که موضوع مورد توجه چه باشد.

محتوای اسلاید ۲۰

همان طور که سقراط می گوید: زندگی نیازموده ارزش زیستن ندارد. نگاه عمق تر به خود (خودشناسی بهتر)، هم زندگی را تغییر می دهد و هم رهایی بخش است. پس نتیجه اینکه کشف شخصیت (خودشناسی) از طریق مایندفولنس بهترین نوع روان درمانی است.

فهرست مطالب:

مایندفولنس

انواع مدیتیشن

مدیتیشن

لذتی بالاتر از ریلکسیشن

افزایش بازدهی

جستجو برای کشف شخصیت خود

فواید مایند فولنس

ساختن ذهنی علاقمند و هوشیار

چند مورد از ویژگی های آگاهی

مطالعه بیشتر