دانلود طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی پایه هفتم

دانلود طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی پایه هفتم
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی پایه هفتم

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی پایه هفتم با فرمت ورد – قابل ویرایش در دو صفحه آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

معرفی طرح درس :

طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی هفتم درس ۲- من مسئول هستم 

نام کتاب درسی: مطالعات اجتماعی پایه تحصیلی:هفتم 

 اهداف :

از دانش آموزان در پایان درس انتظار می رود : با معنی مسئولیت و تکالیف فردی و اجتماعی خود آشنایی پیدا کنند و نسبت به رعایت آنها حساس شوند .

حیطه شناختی : ۱- با معنی و مفهوم حقوق متقابل آشنا شوند . ( دانش ) ۲- مسئولیت و مسئول را تعریف کنند . ( دانش )

۳- مسئولیت هایشان نسبت به خود و دیگران را بشناسند . ( درک و فهم ) ۴- آموزه های دینی در باره مسئولیت را بدانند . ( دانش )

۵- از تکالیف خود نسبت به خداوند آگاهی پیدا کنند . ( درک و فهم ) ۶- وظایف خود در برابر وحدت و استقلال میهن و امت اسلامی را بدانند. (ترکیب ) ۷- مسئولیت خود در حفظ محیط زندگی و محل زندگی را بشناسند . ( تجزیه و تحلیل )
۸- با مسئولیت های خود در دفاع از کشور و خون شهیدان آشنا باشند . ( ارزشیابی )

حیطه عاطفی :۱- به احقاق حق در سطوح مختلف تمایل پیدا کنند . ( دریافت ) ۲- از نعمات بی شمار خداوند و عظمت شگفتی چهان آفرینش قدر دانی و شکر گذاری کنند . ( ساز مان بندی ) ۳- در امور مختلف و سطوح گوناگون خانواده ، مدرسه ،محله و کشور احساس مسئولیت و تعهد داشته باشند .( دریافت )

۳- به پیروی از دستورات قران کریم و الگو های رفتاری پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) در زمینه رفتار های فردی و اجتماعی علاقه مند باشند . ( ارزشگزاری )
حیطه روانی – حرکتی :۱- در انجام مسئولیت های فردی ،اجتماعی و شهر وندی مهارت پیدا کنند . (اجرای مستقل)
۲-نسبت به پایمال کردن حقوق دیگران واکنش نشان دهند و با زور گویان مقابله کنند .(عادی شدن )

مطالعه بیشتر