پاورپوینت کتاب بازاریابی و مدیریت بازار دکتر میرزا حسن حسینی

پاورپوینت کتاب بازاریابی و مدیریت بازار دکتر میرزا حسن حسینی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
6,900 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت کتاب بازاریابی و مدیریت بازار دکتر میرزا حسن حسینی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت کتاب بازاریابی و مدیریت بازار دکتر میرزا حسن حسینی در حجم ۳۰۰ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Afbeeldingsresultaat voor ‫بازاریابی و مدیریت بازار دکتر میرزا حسن حسینی‬‎

چکیده محتوای فایل:

فصل اول

مفاهیم مدیریت بازار

هدف کلی

هدف کلی این فصل آشنایی دانشجو با مفاهیم اساسی، اهداف و فلسفه های مدیریت بازاریابی و همچنین شناخت وظایف مدیران در مؤسسات می باشد.

از دانشجو انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتواند:

مفاهیم اساسی بازاریابی را نام برده و هر کدام را شرح دهد.
بازاریابی را تعریف کرده و فرایند مدیریت بازاریابی را توصیف نماید.
وظایف مختلفی را که مدیران بازاریابی مؤسسات ایفا می کنند، توضیح دهد.
فرق اساسی فلسفه های موجود درمدیریت بازاریابی را بیان نماید.
اهداف نظام بازاریابی را نام برده و هر یک از انها را تجزیه و تحلیل نماید.

مفاهیم اساسی بازاریابی

بازاریابی علیرغم تصورات اکثر مردم فقط در تلاشهای کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه ضروری و لوکس و تشریفاتی خلاصه نمی شود بلکه آن شامل مجموعه ای  از فعالیت های تولیدی، توزیعی و تجاری است که کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده نهایی برساند.

تعریف بازاریابی

بازاریابی به عنوان یک فرآیند مدیریتی- اجتماعی تعریف می شود که به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا و خدمات با یکدیگر به وسیله ابزار مهم و واسطه ای به نام پول و در محلی به نام بازار به تأمین نیازها و خواسته های خود اقدام می نمایند.

پاورپوینت کتاب بازاریابی و مدیریت بازار دکتر میرزا حسن حسینی

فهرست:

فصل اول

مفاهیم مدیریت بازار

فصل دوم

انواع بازارو محیط بازاریابی

فصل سوم

تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

فصل چهارم

نیازها و رفتار خریداران

فصل پنجم

اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

فصل ششم

اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

فصل هفتم

برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص

فصل هشتم

نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی

فصل نهم

تحقیقات بازاریابی

فصل دهم

سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

فصل یازدهم

چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی

مطالعه بیشتر