پاورپوینت جامع و کامل موشک

پاورپوینت جامع و کامل موشک
نوع فایل
PPT
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
9,500 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت جامع و کامل موشک

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت تخصصی و بسیار حرفه ای با موضوع موشک در ۳۴ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت موشک ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

حداقل ۷۰۰ سال از عمر موشک می گذرد. در قرن سیزدهم بود که چینی ها نخستین تیرهای آتشین ضبط شده در تاریخ را پرتاب کردند و مغول های مهاجم را به وحشت افکندند. چینی ها در جنگ پین کینگ در سال ۱۲۳۲ میلادی سلاح های آتشین را که بر سر خود آتش داشتند علیه تاتارها به کار گرفتند. در این سال ها توسط یک نفر ایتالیایی به نام فونتانا راکتی اختراع شد که دارای محرک بود. این راکت در آن زمان چندان عملی نبود و تخریب چندانی نداشت و بیشتر اثر روانی آن در ایجاد ترس در دشمن مورد نظر بود….

محتوای اسلاید ۲۵

موتور های جانبی موشک CK به نام های RD-107 و مرکزی به نام  RD-108 است این موتور پیشرانی معادل ۱۰۲ تن نیرو با ضربه مخصوص ۳۱۴ در خلا را می دهد. برای کار توربین ذخیره اب اکسیژنه ای معادل ۱/۵ تن لازم است.

تزریق بدون توروبوپمپ چنین مقدار اب اکسیژنه باعث اتلاف وزنی قابل ملاحظه ای می شود بنابراین در موتور های فوق سیستم توربوپمپی برای اب اکسیژنه بکار رفته است.

برای استارت موتور لازم است که اب اکسیژنه به سرعت به وسیله پمپ تزریق شود که چرخش پمپ از محصولات تجزیه شده همان آب اکسیژن تامین می شود اب اکسیژنه در راکتور تجزیه می شود و به فرم گاز فشرده شده حتی بدون پیشگرم شدن به پره های توربین تزریق می شود ، توربین برای بالا بردن دور شفت و رساندن ان به مقدار لازم مورد نیاز است.

ساخت موتور های RD نقش مهمی در  گسترش فن موشک سازی و صنعت فضایی ایفا کرد این موتورها بسیار مطمئن هستند و تا به امروز استفاده می شوند.

مطالعه بیشتر