پاورپوینت نظام آموزش و پرورش ژاپن

پاورپوینت نظام آموزش و پرورش ژاپن
نوع فایل
[ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت نظام آموزش و پرورش در ژاپن در ۶ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت نظام آموزش پرورش در ژاپن ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

ژاپن کشوری است که تقریبا منابع زیرزمینی و معدنی خاصی ندارد و از طرفی دائما در معرض سیل و زلزله و طوفان و سونامی و کوه های آتشفشانی و سایر بلایای طبیعی است.

در زیر بعضی ویژگی های مدارس دوره ابتدایی و راهنمایی در ژاپن را میخوانید :

۱٫به دانش آموزان نمره داده نمی شود و هیچ دانش آموزی مردود نخواهد شد.

۲٫نمره ابزاری برای کنترل نیست و مربی واقعا پرورش دهنده است.

۳٫کار گروهی مبانی آموزش است.کلوپ ها و گروه های مختلف در مدارس فعال هستند و دانش آموزان فعال هستند و دانش آموزان در گروه های مختلف عضو میشوند و کار جمعی می آمیزند . آموزش مسولیت پذیری با دادن مسولیت های کوچک به کودکان مثل پرورش یک گل و وادار به پاسخگویی نسبت به این مسولیت .

۴٫هزینه آموزش در تمام مدارس شهرها و روستا ها یکسان است. در ژاپن همه دانش آموزان با هر شکل و قیافه و وضعیت مالی و استعداد در هر جای کشور به طور یکسان آموزش میبینند و مدارس تیزهوشان یا مدارس ویژه وجود ندارد.

۵٫در ژاپن استعداد ها شناسایی میشود و بعد از دوره راهنمایی تفکیک ها صورت میگیرد به کسی به خاطر یک استعداد خاص نسبت به دیگران بهای خاصی داده نمیشود چون هر کدام از دانش آموزان در زمینه خاصی استعداد دارند.

محتوای اسلاید ۵

ویژگی های نظام آموزش و پرورش ایران

نمره ملاک است . هیچ دو مدرسه ای مثل هم نیستند تفاوت مدارس شهر و روستا از زمین تا آسمان است کافی است دانش آموز نمرات خوبی داشته باشد تا به عنوان گل سرسبد مدرسه انتخاب شود . یک دانش آموز به دلیل نمرات خوبش حق شرکت در تمام اردوها را دارد و دانش آموز دیگر حتی یک اردو هم نتوانسته برود….

مطالعه بیشتر