دانلود جزوه اخلاق حرفه ای در روانشناسی و مشاوره

دانلود جزوه اخلاق حرفه ای در روانشناسی و مشاوره
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
7,700 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه اخلاق حرفه ای در روانشناسی و مشاوره

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه اخلاق حرفه ای در روانشناسی و مشاوره در ۴۸ صفحه می باشد که در قالب pdf با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست مطالب جزوه اخلاق حرفه ای در روانشناسی و مشاوره:

فصل اول : اهمیت نظام نامه های اخلاقی
فصل دوم: اساسی ترین مسائل اخلاقی در روانشناسی و مشاوره
فصل سوم: اخلاق در پژوهش های روانشناسی
فصل چهارم: نظام نامه سازمان روانشناسی و مشاوره

فصل اول

اهمیت نظام نامه های اخلاقی

اهمیت و ضرورت اخلاق حرفه ای

چرا مفهوم اخلاق در مشاوره و روانشناسی دارای اهمیت است؟ یقیناً مشاور و درمانگری که با افراد گوناگون سروکار دارد، باید دارای وجدان اخلاقی، صفات خوب و پسندیده و صداقت باشد. زیرا ویژگیهای خوب، خلوص و وجدان اخلاقی برای مشاور و درمانگر یک الزام، فضیلت و مزیت محسوب میگردد.

علم اخلاق در واقع با یک سری از سوألات گوناگون در مورد این که چه چیز خوب است، درست است، فضیلت و حسن است و یا ارزش و اهمیت دارد رو به روست. اخلاقیات به شیوه رفتار انسانها در هنگام تصمیم گیری اخلاقی می پردازد و اخلاق حرفهای عبارت است از مجموعه قوانین اخلاق حرفهای که در وهله اول از ماهیت حرفه یا شغل به دست آمده است.
اولین و مهمترین وظیفه اخلاق حرفهای، رشد و توسعه قوانین مبتنی بر اخلاق در شغل مورد نظر است. در اخلاق حرفه ای مشاوره و روان شناسی قوانین اخلاق حرفهای از طریق نظام نامه های اخلاقی و حرفه ای به اعضای نهادها یا انجمنهای مربوط ابلاغ می گردد. بنابراین، اعضای این انجمنها ملزم به رعایت نظام نامه های اخلاقی و حرفه ای، حرفه خود می باشند.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر