توضیحات فایل:
دانلود جامع ترین خلاصه کتاب دیدگاه های نو در برنامه ریزی آموزشی فریده مشایخ
دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین و جامع ترین خلاصه کتاب دیدگاه های نو در برنامه ریزی آموزشی نوشته دکتر فریده مشایخ با فرمت pdf در ۱۸ صفحه حاوی نکات مهم و کلیدی می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.
فصول خلاصه کتاب دیدگاه های نو در برنامه ریزی آموزشی دکتر فریده مشایخ:
بخش اول: چالشهای نو در برنامهریزی آموزشی
فصل اول: تحلیلهای بخش آموزش و توسعه منابع انسانی
فصل دوم: گسترش آموزش و نقش پژوهشهای آموزشی در سیاستگذاری و تصمیمگیری
فصل سوم: برنامهریزی برای توسعه انسانی
فصل چهارم: برنامهریزی کیفیت آموزش و سطوح تصمیمگیری
فصل پنجم: نظام اطلاعاتی مدیریت کارآیی محور
فصل ششم: برنامهریزی استراتژیک درنظام آموزشی
بخش دوم: برنامهریزی توسعه آموزش در مقیاس کلان
فصل هفتم: بازنمایی «آنچه میتواند باشد»: وضعیت مطلوب
فصل هشتم: بازنمایی «آنچه هست»: وضعیت موجود
فصل نهم: نیازسنجی
فصل دهم: هدفهای آموزشی: نتایج یا مقصد
فصل یازدهم: نشانگرهای آموزشی
بخش سوم: برنامهریزی توسعه آموزش در مقیاس خرد
فصل دوازدهم: دگرگونی در عرضه و تقاضا برای آموزش
فصل سیزدهم: دگرگونی در برنامهریزی و مدیریت مدارس: مدیریت مدرسه محور
فصل چهاردهم: برنامهریزی محل استقرار مدارس: نقشه مدارس
فصل پانزدهم: برنامهریزی برای پیشگیری از شکست دانشآموزان در مدرسه
بخشی از متن :
بخش اول چالش های نو در برنامه ریزی آموزشی
– فصل اول
تحلیل های بخش آموزش و منابع انسانی EHR
در RHR : عملیات آموزشی و کارآموزی یک کشور مورد سنجش قرار می گیرد.
اهداف آموزشی و طرح ها در مقیاس ملی و مناطق جغرافیایی استانی بررسی می شود.
هدف هایی که در تحلیل های بخش آب و منابع انسانی پیگیری می شود:
– استقرار پایگاه اطلاعاتی و یک الگوی روش شناسی
– زمینه هایی که در نظام آموزشی نیاز مبرم به تغییر دارند.
– تعیین زمینه های ویژه
– فراهم ساختن پایه های استقرار برای بهبود برنامه ریزی
آموزش و منابع انسانی شامل: آموزش ابتدایی متوسطه تربیت معلم آموزش عالی غیررسمی مداوم کارآموزی
مراحل تحلیل زیر بخش ها:
۱- کارایی درونی
۲- کارایی بیرونی
۳-برابری فرصت های آموزشی
۴- اداره امور و نظارت
۵- هزینه و تأمین مالی