دانلود فایل طراحی آموزشی دکتر مهدی محمودی پیام نور pdf

دانلود فایل طراحی آموزشی دکتر مهدی محمودی پیام نور pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
100,000 تومان 8,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل طراحی آموزشی دکتر مهدی محمودی پیام نور pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل باکیفیت ترین فایل pdf طراحی آموزشی (۳ فصل اول) مولف : دکتر مهدی محمودی ، دکتر مرجان معصومی فرد ، دکتر نصیبه پوراصغر ، دکتر فتانه حسنی جعفری دانشگاه پیام نور رشته علوم تربیتی می باشد که با فرمت پی دی اف در ۱۱۰ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

طراحی آموزشی دکتر مهدی محمودی پیام نور pdf:

فصل اول
مقدمه ای بر فرایند طراحی آموزشی
هدف کلی:
آشنایی با طراحی، طراحی آموزشی، مزایا و محدودیت های آن و مفاهیم مرتبط دیگر.

هدف های یادگیری:
دانشجو باید پس از مطالعه این فصل بتواند:
۱ . فرایند طراحی را تعریف کند.
۲ . فرایند طراحی آموزشی را تشریح کند.
۳ . طراحی آموزشی از دیدگاه رفتارگرایی را تشریح کند.
۴ .طراحی آموزشی از دیدگاه شناخت گرایی را با سازنده گرایی مقایسه کند.
۵ . شباهت ها و تفاوت های طراحی آموزشی در سه دیدگاه رفتارگرایی، شناخت گرایی و سازنده گرایی تحلیل کند.
مقدمه
در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، بدون تردید، یکی از هدف ها و وظایف نظام آموزشی هر کشوری، آماده کردن شاگردان برای پذیرفتن و درک تحولات علمی دنیای آینده است، هر چند که مهم ترین هدف آن، شکوفا کردن کامل شخصیت دانش آموزان و پرورش ارزش های متعالی در آن ها است )کدیور، ۱۳۹۰ (. برآوردن این هدف که چندان آسان نیست، مستلزم گسترش آموزش و پرورش و به کارگیری شیوه هایی است که بر یافته های علمی، عقلی و اصولی مبتنی باشد تا افراد متخصص مورد نیاز جامعه را تربیت کند، در این راستا متخصصین تعلیم و تربیت در تلاش برای ارائه روش های مناسب و مفید جهت استفاده از فرصت ها و امکانات آموزشی در راستای رفع مسائل آموزشی و یادگیری بهتر، عمیق تر و وسیع تر هستند) سیف، ۱۳۹۴ .

مطالعه بیشتر