دانلود خلاصه کتاب پول و ارز و بانکداری تیمور رحمانی

نوع فایل
pdf
حجم فایل
5mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب پول و ارز و بانکداری تیمور رحمانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل با کیفیت ترین و جامع ترین خلاصه کتاب پول و ارز و بانکداری تیمور رحمانی با فرمت pdf در ۱۲۸ صفحه می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست فصول خلاصه کتاب پول و ارز و بانکداری تیمور رحمانی:

فصل اول:

پول، چگونگی پیدایش و تحول آن

فصل دوم:

مکانیسم خلق پول و عوامل مؤثر بر خلق پول

فصل سوم:

تراز پرداختها، بازار و نرخ ارز

فصل چهارم:

پولشویی

فصل پنجم:

سیاست های پولی و مالی و پیامدهای اقتصاد کلان

بخشی از متن:

مقدمه

پول و بانکداری، مبادلات بین المللی و بازار ارز و همچنین سیاستهای اقتصاد کلان سیاستهای پولی و مالی و ارزی از مهمترین موضوعات دنیای امروز و در میان تمامی علوم است. صحیح است که نظریه پردازی در فیزیک و کشف یک ترکیب شیمیایی استثنایی یا یافتن درمان یک بیماری دشوار بسیار با اهمیت بوده و در زندگی انسان بسیار نقش دارند، اما اهمیت آنها در مقایسه با موضوعات فوق الذکر هنوز قابل توجه نیست.

وقوع یک رکود اقتصادی عمیق شبیه به آنچه در سال ۲۰۰۷ در دنیای صنعتی شروع شد، زندگی میلیاردها انسان را به طور مستقیم و غیرمستقیم تحت تأثیر قرارداد، درحالیکه یک کشف بزرگ پزشکی برای معالجه نوعی از سرطان بخش اندکی از کل جامعه بشری را تحت تأثیر قرار میدهد. درواقع مشکلات اقتصادی حتی امکان تحقیق و توسعه در سایر علوم را نیز تضعیف مینماید و بر روند رشد آنها اثر میگذارد.

در دنیای امروز و به دنبال شکل گیری و تکامل علم اقتصاد هم ازنظر تحلیلی و هم ازنظر تولید دادهها و اطلاعات موردنیاز برای تحلیل، زبان تخصصی ویژهای شکل گرفته است. بدون آشنایی با این زبان تخصصی امکان تحلیل یا استفاده از تحلیل دیگران …

مطالعه بیشتر