دانلود جامع ترین فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۱ مسعود نیکوکار

دانلود جامع ترین فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۱ مسعود نیکوکار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
11,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جامع ترین فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۱ مسعود نیکوکار

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت جلد ۱ دکتر مسعود نیکوکار (حسابداری، اقتصاد، مدیریت صنعتی، بازرگانی، بیمه، دولتی) ویرایش جدید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

مباحث و فصول جامع ترین فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۱ مسعود نیکوکار:

  1. آشنایی با نظریه مجموعه ها
  2. مجموعه اعداد طبیعی صحیح گویا
  3. بحث های حاشیه ای
  4. تابع
  5. حد و پیوستگی
  6. مشتق
  7. کاربرد مشتق و دیفرانسیل

معرفی فایل pdf ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۱ مسعود نیکوکار

با توجه به اینکه ریاضیات و کاربردهای آن یکی از دروس انکارناپذیر در تمامی رشته‌های دانشگاهی است و تقریبا دانشجویان همه رشته‌ها یک الی چند درس حاوی موضوعات ریاضی را در دوران دانشگاه خود تجربه خواهند نمود، اهمیت و لزوم فایلی که جایگاه و کاربرد ریاضیات را به طور تخصصی مورد بررسی قرار دهد دوچندان خواهد شد.

در واقع دانشجویان حسابداری، اقتصاد، مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی با درسی تحت عنوان ریاضیات و کاربرد آن مواجه می‌شوند که هدف از این مبحث درسی ارائه‌ی ریاضی و آمار، ریاضی و آمارکاردانی به کارشناسی است، تا دانشجویان کاربرد مباحث ریاضی را که در درس‌های گذشته خوانده‌اند بهتر درک کنند.

ریاضیات و کاربرد آن درمدیریت ۱″مطابق با آخرین تغییرات سرفصل های ارائه شده از طرف وزارت علوم و تحقیقات در هفت فصل به کمک دانشجویان می آید. دراین فایل هرفصل به قسمت های کوچک تر تقسیم می شود و در هر قسمت با زبانی شیوا و روان، مباحث را برای درک بهتر دانشجو در قالب مثال هایی که در زندگی روزمره کاربرد دارند، بیان می کند. در انتهای هر قسمت و هر فصل دسته ای از مسائل و پرسش های چالش برانگیز به صورت برنامه ریزی شده برای دانشجویان محترم گردآوری شده است که فرآیند یادگیری را کامل تر می کند….

مطالعه بیشتر