دانلود جزوه درس تجزیه و تحلیل سیستم ها دانشگاه شهاب دانش

دانلود جزوه درس تجزیه و تحلیل سیستم ها دانشگاه شهاب دانش
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه درس تجزیه و تحلیل سیستم ها دانشگاه شهاب دانش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین جزوه ی درس تجزیه و تحلیل سیستم ها دانشگاه شهاب دانش ویرایش جدید با فرمت pdf در ۴۸ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن جزوه درس تجزیه و تحلیل سیستم ها :

تعریف مهندس:

مهندس کسی است که بر اساس دانش متک ی بر علم خود به تحلیل مسائل م ی پردازد، سپس راه حلی قابل انجام و پیاده سازی ارائه می دهد و تولید محصول را مدیریت ، درس تی و صحت تولید را برر سی و سپس محصول تولید شده را در اختیار کاربران نهایی می گذارد.

تعریف کارمهندسی :

کاری است که در آن از اصول علمی استفاده می شود و شامل فرآیندها،ابزارها و روش هاست .

تعریف نرم افزار :

مجموعه ا ی از برنامه های کام پ یوتری ، روال ها ، قوان ین ، مستندات و داده ها را نرم افزار می گو ی یم.) مجموعه ا ی از آیتم ها و یا اشیاء است که در کنار هم یک پیکربندی را تشکیل می دهند که شامل برنامه های کامپیوتری، مستندات، داده و … میشود.(

تعریف مهند سی نرم افزار:

تعریف اول :

مهند سی نرم افزار، شاخه ای است از مهند سی، که با بهره گ یری از دانشِ علمی، به ارائه ی راه حل هایی مقرون به صرفه، در قالبِ دستاوردهای نرم افزاری و به منظور حل مسائل و مشکلات عملی و خدمت به جامعه ی بشری ، اقدام می نماید.

تعریف دوم :

مهند سی نرم افزار یک رشته مهند سی است که تمامی جنبه ها ی تولید نرم افزار را هدف قرار می دهد. مهندسان نرم افزار باید رویکردی سیستمی و سازمان یافته به کار خود داشته باشند و از ابزارها و تکنیک های مناسب، مطابق با مشکل ی که باید حل شود، محدودیت های تولید و منابع دردسترس استفاده نمایند…

مطالعه بیشتر