دانلود جزوه درس دانش خانواده و جمعیت دانشگاه علمی کاربردی

دانلود جزوه درس دانش خانواده و جمعیت دانشگاه علمی کاربردی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه درس دانش خانواده و جمعیت دانشگاه علمی کاربردی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین جزوه درس دانش خانواده و جمعیت دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد که با فرمت pdf در ۲۵ صفحه مناسب آمادگی قبل از آزمون تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

درباره  کتاب دانش خانواده و جمعیت

دانش خانواده و جمعیت که به عنوان دو واحد درسی مورد تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت، در جهت استحکام و تعالی خانواده و مسئله جمعیت و مشکلات آن درشمار یکی از عناوین درسی کارشناسی معرفی گردید. در کنار این مسئله، دانشگاه معارف اسلامی براساس تجربه خود در ارائه درس »اخلاق خانواده» و اهداف مشترکی که در سرفصل‌های ارائه شده توسط وزارتین در درس »دانش خانواده و جمعیت» پیش بینی شده، اقدام به تألیف کتاب یادشده نموده است.

جزوه درس دانش خانواده و جمعیت دانشگاه علمی کاربردی

این کتاب دربردارنده مجموعه‌ای از دانش‌های شناختی، مهارتی و رفتاری است که می‌تواند آگاهی بخش دانشجویان در عرصه‌های مختلف نهاد خانواده، قبل و بعد از تشکیل خانواده باشد. مهارت ها و آمادگی های قبل از ازدواج و نحوه مدیریت عاطفی، اخلاقی و رفتاری پس از ازدواج ازجمله مباحثی است که کتاب حاضر عهده دار آن است. در این کتاب ضمن توجه دادن به مهارت‌های ارتباطی که بین اعضای خانواده ضروری است، مسائلی چون آگاهی‌های حقوقی، دانش‌ها و مهارت‌ها در اقتصاد خانواده و نحوه حل مشکلات و آسیب‌های خانواده در عرصه‌های مختلف نیز مباحثی ارائه گردیده است.

مطالعه بیشتر