دانلود تحقیق پاورپوینت درس فلسفه تعلیم و تربیت

دانلود تحقیق پاورپوینت درس فلسفه تعلیم و تربیت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
450kb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود تحقیق پاورپوینت درس فلسفه تعلیم و تربیت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل تحقیق پاورپوینت درس فلسفه تعلیم و تربیت با موضوع : معنی و مفهوم تربیت می باشد که با فرمت ppt در ۱۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

مقدمه

-تربیت در جریان زندگی انسان نقش مهم و اساسی دارد.

-به نحوی از ان برخوردار هستند و کم وبیش از ویژگیهای ان اگاهی دارد.

-ازاین رواین مفهوم همیشه مورد توجه اکثردانشمندان فیلسوفان روشنفکران مصلحان اجتماعی و حتی شعر او نویسندگان بوده است و هرگروه از انها از روی تجربیات خود درباره ماهیت نقش و اهمیت ان بحث پرداخته اند .

-در واقع هر یک از انها به جنبه خاصی از تربیت توجه کرده اند و در تبیین همان جنبه خاص نتیجه گرفته اند که تربیت همان است که انها میگویند .اما برای دانشجویان علوم تربیتی که میخواهیم تربیت را بررسی و تعریف کنیم موضوع به یک یا چند جنبه از جریان تربیت ختم نمیشود.ما باید به طور همه جانبه و توجه به ابعاد گوناگون به بررسی جریان تربیت بپردازیم تا به شناختی عمیق تر در مورد ماهیت ان دست یابیم اغاز تربیت انسان از بدو تولد است او را تربیت می کنند تا زندگی کند۰ و تا وقتی که زتده است به تربیت نیاز دارد۰اما ایا زندگی پدیده ای محدود است؟خیر!زندگی انسان ابعاد و جوانب گوناگون دارد.

-ابعادجسمی روانی اجتماعی اقتصادی سیاسی و سرانجام فرهنگی توجه و برخوردداری انسان ازهریک ازاین جنبه ها چیزی است که از طریق تربیت حاصل میشود بنابراین دادن تعریفی جامع ومانع ازترتیب قدری مشکل به نظر می رسد به همین دلیل اغلب کسانی که در این راه تلاش کرده اند در نهایت بایه تعریف تجویزی از تربیت روی می اورند و یا مانند فلاسفه پیرو مکتب بررسی زبان به جای تعریف معین از تربیت به بررسی و تبیین مفهوم ان باتوجه به مصادیق می پردازند زیرا انها تربیت رانوعی فرایند معین ومشخص عینی نمی دانند که  خود راملزم به تعریف ان بدانند…

مطالعه بیشتر