دانلود جزوه قابل سرچ درس ورزش ۱ تربیت بدنی ۲

دانلود جزوه قابل سرچ درس ورزش ۱ تربیت بدنی ۲
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
6,600 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه قابل سرچ درس ورزش ۱ تربیت بدنی ۲

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه قابل سرچ درس ورزش ۱ تربیت بدنی ۲ می باشد که با فرمت پی دی اف در ۷۰ صفحه تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه قابل سرچ درس ورزش ۱ تربیت بدنی ۲

فصل اول

مبانی و منابع تربیت بدنی

هدف کلی فصل : آشنایی با مبانی تربیتی، اخلاقی، فیزیولوژیکی، روانی واجتماعی ورزش و زمینه های شکل گیری تربیت بدنی

گفتار ۱

مبانی تربیتی، اخلاقی و اعتقادی

هدف : انتظار می رود پس از مطالعه این گفتار بتوانید:
رابطه ورزش و تحکیم مبانی اخلاقی و اعتقادی فرد را توضیح دهید .
از آنجا که تربیت بدنی بخشی از تعلیم و تربیت و وسیله سالم سازی انسانها و در نهایت جامعه تعریف شده است، فرهنگ حاکم و ارزشهای معمول جامعه ایجاب می کند که این رشته در چارچوب ملاکها و معیارهای همان جامعه مطرح و پیگیری شود و تمامی زیر مجموعه های آن نیز منشعب از معیارهای متداول جامعه باشد .
در جوامع اسلامی نیز با توجه به این که کلیه سیاست گذاریها در خدمت مکتب است، تربیت بدنی نیز جدای از این اصل کلی نیست و ضمن این که پی ریزی این علم بر مبنای مسائل جسمانی و فیزیکی است، در نهایت وسیله ای است که در کمال و تعالی انسانها مؤثر بوده و می تواند گامی در جهت اهداف غایی انسانها که همان سیر الی ا… است، بر دارد .

گفتار ۲

مبانی فیزیولوژیکی

هدف : انتظار می رود پس از مطالعه این گفتار بتوانید :

تأثیر تربیت بدنی را در سالمت جسمانی و اعمال حرکتی بدن توضیح دهید .

آموزش بخشی از مفاهیم تربیت بدنی از طریق حرکتهای فیزیکی و جسمانی صورت می پذیرد. فلسفه این آموزش، که بر مبنای تعلیم و پرورش بدنهای سالم و قوی استوار است..

مطالعه بیشتر