فایل جامع بازاریابی اینترنتی و نقش آن در موفقیت کسب و کار pdf

فایل جامع بازاریابی اینترنتی و نقش آن در موفقیت کسب و کار pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
100,000 تومان 8,700 تومان

توضیحات فایل:

فایل جامع بازاریابی اینترنتی و نقش آن در موفقیت کسب و کار pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل تحقیق درس کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات مدیریت کارآفرینی با موضوع : بازاریابی اینترنتی و نقش آن در موفقیت کسب و کار می باشد که با فرمت pdf در ۳۵ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن دانلود فایل جامع بازاریابی اینترنتی و نقش آن در موفقیت کسب و کار pdf:

مقدمه

بازاریابی مشتمل بر

تحقیق

تبلیغ

فروش

توزیع محصولات و خدمات

به عبارت دیگر چهار کلمه کلیدی در بازاریابی ، محصول، قیمت، تبلیغ و مکان هستند.
در این تحقیق به بررسی نقش بازاریابی در موفقیت کسب و کار میپردازیم.

دنیای امروز ما بیش از پیش، از دنیای حقیقی به سمت دنیای آنلاین و مجازی سوق پیدا کرده است، تا جایی که برای نیاز های اولیه خود که خورد و خوراک محسوب می شود نیز دست به دامان این فضا می شویم و از این رو مفهوم بازاریابی اینترنتی یا آنلاین روز به روز شکل جدی تری به خود می گیرد.
تلفن های همراه هوشمند ما را بصورت رسمی وارد دنیای مجازی کردند! گوگل کاری کرد که هر چه را بخواهیم بتوانیم از اینترنت پیدا کنیم و شرکت های خدمات اینترنت و خطوط موبایل دسترسی ما را به اینترنت پرسرعت بیشتر از قبل کردند و ما در فضای مجازی فعال تر شدیم .

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی آنلاین یا آنلاین مارکتینگ ، یک روش بازاریابی است که در آن از ابزارها و رسانه های آنلاین استفاده می شود .
بازاریابی اینترنتی نوعی از تبلیغات است که به دلیل ارزانی، ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی جایگاه خاصی را در حوزه تبلیغات باز کرده است…

بازاریابی شبکه ای چگونه کار می کند؟

اساس کار بازاریابی شبکه ای، فروش و ارائه محصول توسط مشتریان راضی از محصول است.
مهم ترین مسئله در بازاریابی شبکه ای، رضایت مشتری از محصول و تبلیغ دهانی و شفاهی محصول توسط مشتری است.
برای راضی نگه داشتن همیشگی مشتریان، الزام است محصولاتی که به فروش می رسند کیفیت بالایی داشته باشند. از لحاظ تئوری، می توان با استفاده از رضایت مشتریان، فروش بسیار بالایی را تجربه کند.

مطالعه بیشتر