دانلود جزوه آموزشی درس شیمی تجزیه در قالب فایل pdf

دانلود جزوه آموزشی درس شیمی تجزیه در قالب فایل pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
100,000 تومان 8,500 تومان

توضیحات فایل:

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه آموزشی درس شیمی تجزیه در قالب فایل pdf و در ۱۳۵ صفحه با کیفیت عالی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود جزوه آموزشی درس شیمی تجزیه در قالب فایل pdf

جزوه ای که در پیش رو دارید، بخشی از جزوات آموزشی مربوط به شیمی تجزیه است. قبل از شروع به مطالعه این جزوه آشنایی خواننده با تعادل شیمیائی، مباحث مقدماتی اسید باز و روش حل سیستماتیک ضروری است. در این جزوه محلولهای مختلف و ویژگیهایی مثل خصلت بافری برایشان بررسی pH اسید – باز معرفی شده و تعادلات و روابط حاکم بر آنها، نحوه بدست آوردن شده است.

در بررسی ها در ابتدا معادلات دقیق بدست آمده اند و سپس تقریب های قابل اعمال موجود معرفی شده و برای بدست آوردن روابط تقریبی ساده تر بکار گرفته شده اند. جزوه حاوی مثالهای حل شده فراوانی است تا کاربرد بحث های انجام شده و فرمولهای بدست آمده را در حل مسایل نشان دهند و تسلط خواننده بر مطلب و قدرت حل مسئله او را افزایش دهند.

با توجه به سطح و حجم مطالب جزوه و پرداختن به جزئیات موشکافانه پیشنهاد می شود خواننده مدت زمان مناسبی را برای مطالعه جزوه به صورت مفهومی و عمیق در نظر بگیرد و از مطالعه سریع و سرسری مطالب آن خودداری کند. توصیه می شود بعد از مطالعه هر بخش، خواننده سعی بنماید فرمولهای بخش مربوطه را خود از نو بدست آورد و همچنین از حفظ فرمولها مگر فرمولهای بسیار پرکاربرد خودداری شود. امید است این جزوه و جزوات دیگر برای دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند به شیمی مفید واقع شود و به پیشرفت آنان در زمنه یادگیری علم شیمی کمک شایانی بنماید.

مطالعه بیشتر