دانلود پاورپوینت کتاب رفتار مصرف کننده سولومون

دانلود پاورپوینت کتاب رفتار مصرف کننده سولومون
نوع فایل
ppt
حجم فایل
8mb
نویسنده
20,000 تومان 14,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت کتاب رفتار مصرف کننده سولومون

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت برخی فصول و صفحات کتاب رفتار مصرف کننده ؛ خریدن، داشتن و بودن مؤلف: مایکل آر سولومون می باشد که با فرمت ppt در ۳۹۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست پاورپوینت کتاب رفتار مصرف کننده سولومون:

فصل ۱:

قلمرو مصرف کنندگان

فصل ۲:

ادراک

فصل ۳:

یادگیری و حافظه

فصل ۴:

انگیزش و ارزش ها

فصل ۵:

خویشتن

فصل ۶:

شخصیت و سبک زندگی

فصل ۷:

نگرش ها

فصل ۱۱:

تاثیر گروه و رهبری عقیده

فصل ۱۲:

تصمیم گیری سازمانی و خانوادگی

فصل ۱۳:

درآمد و طبقه اجتماعی

فصل ۱۴:

خرده فرهنگهای قومی ،نژادی و مذهبی

پیشگفتار

رفتار مصرف کننده در حوزه ی مطالعات بین رشته ای است، و مایکل سولومون، مؤلف این اثر، با چیرگی اعجاب آوری توانسته از عهده ی این مطالعات در حوزه ی رفتار مصرف کننده بخوبی برآید. سولومون، در زمره ی درخشانترین استادان جهان در حوزه ی رفتار مصرف کننده است که حرف نخست را میزند. درباره ی زندگی علمی و حرفهای سولومون میتوانید به مصاحبه ی اختصاصی مجله ی توسعه مهندسی بازار شمارهی ۳۲ ، با پروفسور سولومون مراجعه کنید.
نیازی نیست به پیشینه ی علمی و حرفهای سولومون بنگریم که کارنامه ی مفصل و پرباری دارد. کافی است تنها از منظر همین کتاب رفتار مصرف کننده به شکوه دانشی و بینشی وی پی ببریم. کتاب رفتار مصرف کننده سولومون را ورق بزنید. از ساختار شکلی و محتوایی کتاب به شگفت خواهید آمد. رفتار مصرف کننده در اوج دانایی و ظرافت هنری نویسنده ای چیره دست در قالب واژگان، عبارات، جداول، شکلها، نمودارها، پنجره ها و دریچه های مختلف به زیبایی آراسته شده است. ذهن زیبا، منطقی، و پرانسجام سولومون را تحسین خواهید کرد که کتاب پر حجم رفتار مصرف کننده را آنچنان خوش نقش و نگار با محتوای جالب و جاذب تدوین کرده که تا ساعتها میتوان آن را خواند و لذت برد بی آنکه خستگی و کم حوصلگی پدیدار شود که بیماری عصر دیجیتالیسم است…

مطالعه بیشتر