دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
150,000 تومان 11,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم: تحلیل منابع و قابلیتها از کتاب مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی نویسنده: رابرت ام گرنت می باشد که با فرمت ppt در ۲۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

تحلیل گران تمایل داشته اند دارایی ها را بسیار محدود تعریف کنند و فقط آن دارایی ها را شناسایی کنند که امکان اندازه گیری آن ها وجود دارد، نظیر کارخانه و تجهیزات.
با این حال دارایی های ناملموس نظیر: تکنولوژی ای خاص، اطلاعات جمع آوری شده مصرف کنندگان، برند، شهرت و فرهنگ سازمانی برای قدرت رقابتی بنگاه ارزشمند هستند. در واقع این دارایی های نامشهود، اغلب تنها منشأ مزیت های رقابتی هستند که می تولنند در طول زمان باقی بمانند.

((هیرویوکی ایتامی، بکارگیری دارایی های نامشهود))

فهرست مطالب پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی:

  • مقدمه و اهداف
  • نقش منابع و قابلیتها در تدوین استراتژی.
  • تدوین استراتژی بر مبنای منابع و قابلیت ها
  • منابع و قابلیتها به عنوان منشأهای سود آوری
  • شناسایی منابع و قابلیتها
  • شناسایی منابع
  • شناسایی قابلیتهای سازمانی
  • ارزیابی منابع و قابلیت ها
  • ارزیابی اهمیت استراتژیک منابع و قابلیت ها
  • ارزیابی قدرت نسبی منابع و قابلیت های بنگاه
  • گسترش نتایج استراتژی
  • بهره برداری از نقاط قوت اصلی
  • مدیریت نقاط ضعف اصلی
  • نقاط قوت کم اهمیت چطور مدیریت شود؟
  • انتخاب محیط صنعت

نگاهی مختصر بر کتاب مدیریت استراتژیک با رویکردی امروزی

این کتاب مدیران و دانشجویان رشته مدیریت را با مفاهیم، چارچوب‌ها و تکنیک‌های مورد نیاز برای اتخاذ تصمیمات استراتژیک بهتر تجهیز می‌کند. هدف ارائه یک کتاب استراتژی است که پویایی و ظرافت فکری این حوزه سریعاً در حال توسعه مدیریت را منعکس کند و اقدامات مدیریت استراتژیک شرکت‌های پیشرو را در نظر بگیرد. در عین حال که آخرین نظرات در حوزه استراتژی را در بر می‌گیرد، هدف آن این است که برای دانشجویان با پیشینه‌های مختلف و با سطوح تجربه متفاوت قابل فهم باشد…

مطالعه بیشتر