دانلود جزوه درس خدمات الکترونیک دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانلود جزوه درس خدمات الکترونیک دانشگاه جامع علمی کاربردی
نوع فایل
word
حجم فایل
54kb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه درس خدمات الکترونیک دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه درس خدمات الکترونیک دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد که با فرمت word در ۱۴ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن جزوه درس خدمات الکترونیک دانشگاه جامع علمی کاربردی:

س۱)مفهوم خدمات الکترونیک:  

در کل می توان گفت خدمات الکترونیکی به خدماتی گفته می شود که بر بستر اینترنت ارائه می شود و هدف آن ارائه سریع خدمات و انجام سریع کلیه امور بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل است.

خدمات الکترونیکی بر خلاف حالت سنتی آن وابسته به مکان، زمان و ساعتهای خاص نیست

توجه :  پاسخ سوالاتی که  دارای چندین بند است فقط ۵ مورد بدانید کافی است

س ۲) مشکلات فعلی در ارائه خدمات اداری: 

– اتلاف زمان در مسیر رفت و برگشت و زمان انتظار در ادارات

– اتلاف زمان کارمندان در پاسخگویی به تعداد زیادی از ارباب رجوع

– صرف انواع هزینه  ها، بدون رسیدن به بهره وری بالا نظیرهزینه هایی همچون کاغذ، نیروی انسانی بیشتر، انواع هزینه … های پستی و

– کندی تولید اسناد و فرم های کاغذی که منجر به کندی پاسخگویی به مراجعه کنندگان می شود.

– محدود شدن دسترسی و مراجعه مردم به ادارات در ساعات اداری

– عدم دسترسی سریع به اطلاعات و بایگانی های ادارات که خود باعث کند شدن جواب گویی به ارباب رجوع می شود.

– پراکندگی جغرافیایی شعبه های مختلف ادارات که ارائه خدمات و دسترسی به اطلاعات را دچار مشکل می کند.

– کندی و پیچیدگی جستجوی اسناد و مدارک و مکان یابی آن ها

– عدم رسیدن سازمان به بهره  وری بر اثر وجود مشکلات در سیستم های دستی و غیر الکترونیکی

– ایجاد ازدحام ارباب  رجوع  در ادارات و ایجاد نارضایتی بین آن ها

س ۳)  موانع و محدودیت های ارائه ی خدمات الکترونیکی:

– عدم حمایت مدیران ارشد سازمان ها و ادارات از ارائه خدمات الکترونیکی و تحقق دولت الکترونیک

– عدم احساس نیاز به ایجاد دولت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی

مطالعه بیشتر