دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب کنترل های داخلی و نظام راهبری شرکتی مهربان پور

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب کنترل های داخلی و نظام راهبری شرکتی مهربان پور
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
130,000 تومان 9,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب کنترل های داخلی و نظام راهبری شرکتی مهربان پور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل اول کتاب کنترل های داخلی و نظام راهبری شرکتی محمدرضا مهربان پور، مرتضی کاظم پور می باشد که با فرمت ppt در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست پاورپوینت فصل اول کتاب کنترل های داخلی و نظام راهبری شرکتی محمدرضا مهربان پور:

مقدمه

کلیات و مفاهیم راهبری شرکت

بازیهای سیاسی انرون

قانون سارینز – اکسلی

مفهوم راهبردی شرکتی

نظریه هزینه معاملات

رعایت قوانین و مقررات

گزارشگری مالی

کلیات و مفاهیم راهبری شرکتی

مقدمه

مدت زیادی از زمانی نمی گذرد که کسب و کارها به صورت متمرکز در حجره های بازار یا کارگاه های کوچک اداره می شدند. در این مدل از تجارت، صاحب حجره با کارگاه، مالک و مدیر بنگاه اقتصادی محسوب می شد و تمام امور مربوط به تولید، فروش، مالی و حسابداری، استخدام، آموزش شاگرد و بر عهده او بود. پس از بازنشستگی و یا فوت صاحب بنگاه، مالکیت به وارث وی منتقل می گردید بـه ایـن دلیل که بیشتر کسب و کارها به نوعی دارای انحصار خانوادگی بودند، با پیچیده تر شدن فرآیندهای تولید و همزمان با توسعه رقابت، تغییر شرایط بازار و نیاز صنایع و کسب و کارها به اضافه کردن مقدار قابل توجهی سرمایه، مالک بنگاه به تنهایی نمی توانست همه امور مربوط به تجارت خانه خود را بر عهده گیرد؛

به همین دلیل، واحدهای مختلف سازمانی با محوریت تولید، فروش، مالی، حسابداری، استخدام و آموزش نیروی انسانی شکل گرفتند. شاید بتوان بیان کرد که مهم ترین اتفاقی که در این برهه رخ داد آن بود که مالک بنگاه، نقش مدیریت در واحدهای مختلف را به افراد دیگر تفویض کرد و خود به عنوان سرمایه گذار و راهبر کسب و کار، نقش تعیین خطوط اصلی تجارت را بر عهده گرفت.

مطالعه بیشتر