دانلود پاورپوینت کنترل های داخلی و نظام راهبری شرکتی

دانلود پاورپوینت کنترل های داخلی و نظام راهبری شرکتی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
130,000 تومان 9,800 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت کنترل های داخلی و نظام راهبری شرکتی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پروژه پاورپوینت با موضوع کنترل های داخلی و نظام راهبری شرکتی می باشد که با فرمت ppt در ۲۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست پاورپوینت کنترل های داخلی و نظام راهبری شرکتی:

مقدمه

تعریف کنترل داخلی

هدف کنترلهای داخلی

انواع کنترلهای داخلی

نظام راهبری شرکتی

طبقه بندی تجربی مدل های نظام راهبری شرکتی

نمای دو مدل خارجی و داخلی

مقایسه ویژگی های این دو مدل

اصول سازمان توسعه و همکاری های اقتصادی برای راهبری شرکتی

حسابرسی داخلی، یکی از ساز و کارهای نظام راهبری شرکتی

کنترل های داخلی

عناصر کنترل داخلی مطابق الگوی کوزو

خلاصه و نتیجه گیری

نظام راهبری شرکتی مفهومی است که در سال های اخیر در زمینه پاسخگویی سازمان ها مطرح گردیده است.

راهبری شرکتی به عنوان نظام و راهکاری تعریف شده است که شرکت ها به موجب آن هدایت و کنترل می شوند و در بسیاری از تحقیقات حسابداری و حسابرسی به نقش کنترل های داخلی، حسابرسی داخلی و کمیته حسابرسی در این نظام و کارکردهای آنها پرداخته شده است.

در این مقاله، ابتدا به مفاهیم نظام راهبری شرکتی پرداخته می شود و طبقه بندی تجربی ارائه شده برای مدل های نظام راهبری شرکتی توضیح داده می شود با توجه به چگونگی جدایی مالکیت از مدیریت و کنترل شرکت و روابط بین ارگانهای مختلفی که شرکت را مدیریت و کنترل می کنند. سپس به اصول سازمان توسعه و همکاریهای اقتصادی برای راهبری شرکتی اشاره می گردد.

در ادامه نقش و کارکرد کنترل های داخلی، حسابرسی داخلی در راهبری شرکتی تشریح و الگوی مطرح شده از سوی کمیته سازمان های حامی کمیسیون تردوی تحت عنوان کوزو برای کنترل های داخلی تشریح می گردد…

مطالعه بیشتر