جزوه مبنای اعداد و الگوریتم و فلوچارت ویرایش جدید

جزوه مبنای اعداد و الگوریتم و فلوچارت ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 10,000 تومان

دانشجویان گرامی ، محتوای این فایل دانلود جامع ترین و باکیفیت ترین جزوه مبنای اعداد و الگوریتم و فلوچارت ویرایش جدید سال ۱۴۰۲ می باشد که در قالب پی دی اف در ۲۳۴ صفحه اسلایدوار تهیه و تدوین گردیده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جامع ترین جزوه مبنای اعداد و الگوریتم و فلوچارت ویرایش جدید

آموزش الگوریتم و فلوچارت یکی از اساسی ترین و ابتدایی ترین نیاز های ورود به دنیای برنامه نویسی میباشد. شاید یادگیری یکی از زبان های برنامه نویسی نهایتا یک ماه از زمان شما را به خود اختصاص دهد؛ اما برنامه نویس شدن بیشتر از این‌ها زمان‌بر خواهد بود. همیشه باید توجه داشته باشید که برنامه نویسی و کد نویسی دو مفهوم کاملا مجزا هستند.

آموزش الگوریتم و فلوچارت برای چه کسانی مناسب است ؟

علاقه مندان به شروع برنامه نویسی
افراد تازه کار که قصد فراگرفتن ذهینت برنامه نویسی را دارند
کسانی که به دنبال یادگیری پیش نیاز های برنامه نویسی هستند
افرادی که در رشته هایی جز نرم افزار فعالیت داشته و با برنامه نویسی آشنا نیستند
کسانی که قصد آموزش اصولی برنامه نویسی را دارند
افراد علاقه‌مند به آموزش الگوریتم و فلوچارت

الگوریتم نویسی و طراحی فلوچارت خود به عنوان پیش نیاز ورود به دنیای برنامه نویسی محسوب میشوند. پس برای یادگیری و گذراندن دوره آموزش الگوریتم نیازمند هیچ گونه پیش‌زمینه‌ای نخواهید بود. همین الان میتوانید به صورت رایگان در دوره ثبت نام کرده و شروع به یادگیری کنید. فاصله شما تا تبدیل شدن به یک برنامه نویس فقط و فقط یک قدم است. تاخیر نکنید!

الگوریتم نویسی یکی از شاخه های سخت و پیچیده علوم مهندسی کامپیوتر و نرم افزار محسوب میشود. در دانشگاه ها و سایر مراکز علمی و آموزشی معمولا به آموزش مباحث پیچیده الگوریتم میپردازند. یادگیری این الگوریتم های پیچیده و سخت نه تنها کمکی به برنامه نویس تازه‌کار نمیکند، بلکه سبب سرخوردگی و وحشت علاقه مندان هم میشود…

مطالعه بیشتر