طراحی واحد یادگیری هدیه های آسمانی پایه ششم

طراحی واحد یادگیری هدیه های آسمانی پایه ششم
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 7,800 تومان

دانشجویان گرامی محتوای این فایل شامل دانلود طراحی واحد یادگیری هدیه های آسمانی درس سوم پایه ششم دبستان رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در ۲۳ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود طراحی واحد یادگیری هدیه های آسمانی پایه ششم

درس سوم هدیه های آسمانی پایه ششم ابتدایی

هدف کلی درس: آشنایی با حادثه عاشورا و شهادت امام حسین 

سرور آزادگان

امام حسین در روز سوم شعبان به دنیا آمدند و نام ایشان را جبرئیل به پیامبر بشارت داد امام حسین چون بیعت با یزید را نپذیرفت و اورا به عنوان حاکم قبول نداشت لشکر یزید راه ایشان را در مسیر مدینه به کوفه گرفتند و به ایشان گفتند یا بیعت کند یا بجنگد که ایشان گفتند مرگ برایم از پذیرش ذلت بیعت با یزید خوشتر است.

عاشورا

واقعه کربلا یا واقعه عاشورا نبرد امام حسین ع و یارانش در کربلا با سپاه کوفه است واقعه کربلا در دهم محرم سال ۶۱ قمری و به دنبال بیعت نکردن امام حسین ع با یزید رخ داد که به شهادت آن امام و یارانش و نیز اسارت اهل بیتش انجامید.

ظلم

دو معنا دارد یک معنای عام و همگانی که جمع همه رذایل و بدی هاست و شامل ارتکاب زشتی هاست معنای خاص که ضرر رساندن به دیگران است مانند: کشتن و زدن و دشنام دادن و غیبت و تهمت و دزدی و هرگونه رفتار و گفتار آزاردهنده

مطالعه بیشتر