دانلود ترجمه فصل ۴ کتاب زبان تخصصی حسابداری ۲ پیام نور

دانلود ترجمه فصل ۴ کتاب زبان تخصصی حسابداری ۲ پیام نور
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
30,000 تومان 18,800 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود فایل جامع ترین و باکیفیت ترین پاورپوینت ترجمه فصل ۴ کتاب زبان تخصصی حسابداری ۲ رشته حسابداری نوشته عبدالکریم مقدم، علیرضا غلامی کیان، فرشاد سلیم دانشگاه پیام نور همراه با روخوانی می باشد که با فرمت ppt در ۱۰۸ و ۶۷ اسلاید قابل ویرایش بصورت صوتی تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وبسایت ما خریداری و دانلود نمایید.

دانلود ترجمه فصل ۴ کتاب زبان تخصصی حسابداری ۲ پیام نور:

Cost terms and purposes : An introduction

اهداف و اصطلاحات هزینه:مقدمه… …

Learning objectives:

اهداف درس

۱٫ Define and illustrate a cost object

Distinguish between direct costs and indirect costs. 2

Explain cost drivers variable costs and fixed costs. 3

Differentiate between capitalized costs and noncapitalized costs. 4

۵٫ Describe the three categories of inventories commonly found in many

manufacturing  sector and explain hoe different ways of computing product cost are appropriate for different purposes

۱)تعریف یک موضوع هزینه بامثال

۲)تفاوت بین هزینه مستقیم و هزینه غیر مستقیم

۳)تشریح محرک هزینه  هزینه متغیر و هزینه ثابت

۴)تفاوت بین هزینه های سرمایه ای شده و هزینه های غیر سرمایه ای

۵)توصیف سه دسته از موجودی ها که بطور معمول دربسیاری از بخش های تولیدی یافت میشود و توضیح اینکه چگونه بینش های مختلف محاسبه هزینه ی محصول برای اهداف مختلفی مناسب است.

This chapter explains several widely recognized cost concepts and terms.

They will help us demonstrate the multiple purposes of cost accounting systems .which we will stress throughout the section.

Various cost concepts and terms are useful in many contexts including decision making in all areas of the value chain .

They help managers decide such issues as how much should we spend for research and development?

What is the effect of product design changes on manufacturing costs.

Should we spend more of the marketing budget on sales promotion coupons and less on advertising?

این فصل به توصیف چندین مفهوم و اصطلاح هزینه که بطور گسترده شناخته شده اند میپردازد.

مفاهیم و اصطلاحات مختلف هزینه درزمینه های بسیاری نظیر تصمیم گیری در تمام حوزه های زنجیره های ارزش مفید هستند .این مفاهیم به مدیران کمک میکنند تاتصمیم بگیریند که جه مقدار صرف تحقیق و توسعه کنند ؟

تاثیر تغییرات درطراحی محصول به هزینه های تولید چیست؟ایا باید بیشتر بودجه بازاریابی راصرف کوپن های تبلیغات فروش کنند و کمتر صرف تبلیغات نمایند؟

فصول کتاب زبان تخصصی حسابداری

  1. Underlying Conceptual Framework:An Introduction
  2. Income Statements and Cash flows Statements
  3. Modern Cost Managemant: Emphasizes on Value Chain
  4. Cost Terms and Purposes:An Introduction
  5. Cost Volume Profit Relationships

مطالعه بیشتر