پاورپوینت با موضوع زبان صورت و بدن

پاورپوینت با موضوع زبان صورت و بدن
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
20,000 تومان 12,500 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت درس مدیریت رفتار سازمانی با موضوع زبان صورت و بدن می باشد که با فرمت ppt در ۳۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

فهرست پاورپوینت درس مدیریت رفتار سازمانی با موضوع زبان صورت و بدن :

جایگاه و هدف درس

چارچوب

زبان چهره چیست؟

دانستن زبان چهره چه فایده ای دارد؟

متقاعد سازی در زبان بدن

هنر متقاعد سازی ، مسئله این است

راه سوم

انواع زبان چهره

پیام های زبان چهره

تعجب

چهره ترسیده

تنفر

عصبانی

غمگین

تحقیر

معرفی کتب زبان چهره

زبان صورت اثر محسن عبداللهیان

زبان بدن دست دادن

زبان بدن دست ها

کاربرد زبان بدن در محل کار

زبان بدن حالت ایستادن

کلام آخر درباره زبان بدن چهره

محتوای اسلاید ۷

متقاعد سازی در زبان بدن

افرادی که در زمینه های بازاریابی، فروش، و هر شغلی که با مردم در ارتباط هستند ، علاوه بر گفتگوی تاثیر گذار و متقاعد سازی دیگران ، باید بدانند که یکی از اصلی ترین و مهم ترین ابزارهای داشتن یک مذاکره کاملا قدرتمند و فوق موفق، استفاده از زبان بدن است. پس اگر قصد دارید در حرفه ی خود کاملا سرآمد باشید و بدرخشید، آموزش در این راه از اصول اولیه این موفقیت است.

محتوای اسلاید ۲۳

  • در این کتاب بیان میشود علم ثابت کرده است که زبان چهره و زبان بدن، مکمل های اساسی کلام ما هستند و پیام‌هایی را که بر زبان نمی‌آیند اما به راحتی در علائم صورت قابل مشاهده هستند.
  • علم شناخت زبان چهره می‌تواند به عنوان ابزاری مهم و بسیار کارآمد در علم های رفتارشناسی، انسان‌شناسی و مذاکره به کمک انسانها می‌آیند، و آنها را در مواجهه با طرف مقابل در موضع برتر و بالاتری قرار میدهد.

مطالعه بیشتر