دانلود جزوه حقوق تجارت برگرفته از کتاب حقوق تجارت دکتر اسکینی

دانلود جزوه حقوق تجارت برگرفته از کتاب حقوق تجارت دکتر اسکینی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 9,800 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه درس حقوق تجارت برگرفته از کتاب حقوق تجارت دکتر اسکینی ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در ۲۷۷ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت ما خریداری و دانلود نمایید.

فهرست فصول دانلود جزوه حقوق تجارت برگرفته از کتاب حقوق تجارت دکتر اسکینی:

فصل اول:

تاچر و اعمال تجاری

فصل دوم:

شرکت های تجاری

فصل سوم:

اسناد تجاری

فصل چهارم:

ورشکستگی

قانون تجارت مجموعه قواعدی است که ناظر بر روابط بین تجار و معاملات تجاری است و قانون تجارت مصوب ۱۳۷۰ به همراه لایحه اصلاح بخشی از قانون تجارت مصوب ۱۳۷۷، قانون صدور چک مصوب ۱۳۷۴ با اصلاحات بعدی آن. ، قانون اداره ورشکستگی، قانون کارگزاران، قانون شرکت های تعاونی و قانون بازار اوراق بهادار از مهم ترین قوانینی هستند که در این زمینه نوشته و تدوین شده اند.

حقوق تجارت یکی از سرفصل های اصلی و مهم مقطع کارشناسی رشته حقوق و مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری با گرایش حقوق خصوصی می باشد که به دلیل اهمیت و اهمیت یکی از دروس امتحانی مناسب برای وکالت می باشد. آزمون داوری، کارآموزی، ارشد و دکتری. به نثر ساده و روشن نیز بیان شده است. از حقوقدانان مشهور و برجسته در زمینه حقوق تجارت ایران می توان به دکتر رابعه اسکینی اشاره کرد که تمامی مطالب مربوط به حقوق تجارت را در یک دوره پنج جلدی به صورت کامل، مفصل و جامع طراحی کردند و گردآوری و این مجموعه به گونه ای طراحی و ساماندهی شده است که به عنوان یک منبع آموزشی جامع و کامل در زمینه حقوق و به عنوان منبع مطالب آزمون حقوق تجارت در آزمون های حقوقی مورد استفاده طراحان آزمون ها قرار گیرد و اگر نوشته دکتر اسکینی در مجموعه موجود از جامعیت کامل در عین موجز و ایجاز برخوردار است که هر مخاطبی با کمی مطالعه می تواند مفهوم موضوع و عمق موضوع را درک کند…

مطالعه بیشتر